Toon posts:

MSI K7T turbo ver:3

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendagdeel,

Ik heb een vraagje.....

Ik ben een MSI K7T turbo ver:3 en er zit nu een AMD Duron 800 mhz processor in. Die wil ik graag vervangen voor wat meer snelheid.....

Wat kan ik voor dit ding aanschaffen, is het uberhaubt de moeite waard?

Alvast bedankt!

Mischa

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:03
Hoogste wat daar in kan is een AMD Athlon XP 1800+ palomino. Nieuw zal je die niet meer vinden, wordt dus tweedehands zoeken. Meer dan 25 euro zou ik iig niet aan zo'n CPU besteden. Meestal zijn in zulke oude moederborden ook andere dingen traag: PC133 geheugen, Geforce2MX videokaartjes en last but not least: 5400RPM disks of de eerste 7200RPM disks.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx!

Maar scheelt het veel ten opzichte van de 800 duron die ik nu heb.

Wat ik voornamelijk met deze pc doe is: MSN, Internet, Webcam, foto's van digicam afhalen, voip, office......en eiks maar 1 spel. Age of Mythologies.....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Dat kunnen we helaas op geen enkele manier uit je topicstart opmaken. Wat heb je allemaal wel niet in de handleiding, de supportsite van de mobofabrikant, de GoT-FAQ, de GoT-Search danwel Google gevonden? In de supportsite van de mobofabrikant kun je gewoonlijk CPU compatibiliteitstabellen terugvinden. In de FAQ van dit subforum staat onder "Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?" zelfs een directe link naar de juiste plaats op de website van de mobofabrikant :)

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door, daarin staat namelijk een handige samenvatting wat je minimaal moet kennen en uitvoeren voordat je een topic start :Y)

Dit topic is gesloten.