Weet iemand waar ik ineens een stuk of 30 precies dezelfde computerschroefjes (dus geen gewone, die hebben een symetrische draad) met verzonken kop kan krijgen? En dan bedoel ik niet de kleine maat, maar de maat waar je bijvoorbeeld je harddisk of de kap van je housing mee vastzet. Ik heb hier overal al rondgevraagd en ook rondgekeken op internet. Zoiets moet toch wel te krijgen zijn? Ik denk dat ik eroverheen kijk en vraag daarom hier maar even of iemand iets meer weet.
Popnagels? Nooit gehoord van popnagels die je kunt schroeven
. Nee, het moeten "echte" schroeven zijn.
Wat noem je dan verzonken? Bedoel je misschien schroefjes met een bolle kop in plaats van zo'n kop waar je ook een dopsleuteltje op kunt zetten?
Verzonken wil zeggen dat de kop op het punt waar je je schroevendraaier op zet tot aan de schroefdraad taps toeloopt. Deze kop "valt" als het ware in het materiaal wat je vast moet schroeven, zodat er geen kop uitsteekt.
bouwmarkt?
Helemaal verzonken zal je toch zelf moeten maken, standaard steken schroeven altijd uit...
Helemaal verzonken zal je toch zelf moeten maken, standaard steken schroeven altijd uit...
even langs de groothandel (lasaulec / fabory) of iets dergelijks die hebben die dingen meestal wel, en verkopen soms ook nog wel eens aan particulieren.
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Heb ze al gevonden, bij conrad verkopen ze er een heleboel! Toen ik de eerste x bij conrad zocht vond ik maar 2 soorten schroefjes. Nu klikte ik gisteren per toeval op een linkje en hoppa, daar stonden ze! Maar evengoed iedereen bedankt!
Bij de plaatselijke DHZ zaak is het geen US-schroefdraad maar metrische schroefdraad...Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:44:
Die zijn toch overal te krijgen.. Fixet, Gamma enz?
Verwijderd
Je kan hier eens een mailtje heen sturen http://www.fabory.com/ ik zoek zelf de volgende schroefjes M4X16 met een verzonken kop; deze kan je zo kopen bij gamma idd. maar ik zoek 1 met een torxe of inbus kop erop en RVS iemand enig idee?
Fabory zit in amsterdam duseh gewoon ff langs rijden en ophalen ?
Werken? Dat doe ik morgen wel!
Hij heeft ze al gevonden
PSN: djmurcielago
Pagina: 1