[win] iTunes op de achtergrond houden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 11:07
Ik hoop dat ik in het goede deel van het forum post, jullie zijn altijd zo eng daarin :)

Maar goed. Ik heb itunes (nieuwste), hartstikke leuk. Ik heb ook de multi plug in (nieuwste). Daarmee kan ik mijn media keys op het toetsenbord gebruiken, om forward/stop/play te drukken enzo.

Maar als ik dit doe, komt Itunes zich meteen melden, ik wordt daar helemaal gek van. Itunes springt meteen naar de voorgrond, ook als ik bijvoorld in een spel zit, of aan het browsen ben of wat dan ook.

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik weet niet hoeje dit oplost, maar ik weet wel dat winamp uit zichzelf ook die Media toetsen ondersteunt en niet de naar de voorgrond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas; alles wat Appel is gaat naar APL; niet het juiste subforum dus ;)

SA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Ik heb er geen problemen mee. Laat eens een screenie van je instellingen zien?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Misschien helt het als je minimised naar de systray :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 11:07
welke instellingen wil je zien???

Ja winamp deed het prima op de achtergrond, maar dat gebruik in niet meer, door mijn Ipodje.

Minimize heeft geen nut, als ik het in me hoofd haal een media toets aan te raken, vliegt ITunes in me gezicht. Om gek van te worden, ik kan niet eens een liedje skippen als ik een spel speel ofzo.

Chem welke instellingen heb jij? Als die van jou het niet doet.
Pagina: 1