Toon posts:

HP Deskjet 670c driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de driver van de HP Deskjet 670C nodig... HP website zegt dat XP hem automatisch levert... alleen heb die volledige map destijds gekickt.. in de veronderstelling dat ik hem kon downen wanneer nodig.. alleen kan dus niet...

Iemand een linkje?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:38

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je caps is kapot :(

Windows XP heeft voor deze printer inderdaad een ingebakken driver. Je kunt in principe de printer er gewoon aan hangen, en gaan met die banaan :)

Hier staat tekst

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Welke map heb je gekickt? En welke driver heb je dan nodig? XP driver of de HP?
Beetje meer duidelijkheid. :)

Of het moet weer aan mij liggen. :D

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

topic ontdaan van hoofdletters :) graag volgende keer even op letten, want het komt zo schreeuwerig over ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:18

_Ernst_

Mark It Zero!

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:45:
je caps is kapot :(

Windows XP heeft voor deze printer inderdaad een ingebakken driver. Je kunt in principe de printer er gewoon aan hangen, en gaan met die banaan :)
Die schijnt hij dus te hebben verwijdert (kan dit?)

Misschien via de windows xp cdrom proberen? Dus gewoon aansluiten, en als windows dan de driver zoekt, de drive waar de windows cd in zit specificeren.

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:47:
topic ontdaan van hoofdletters :) graag volgende keer even op letten, want het komt zo schreeuwerig over ;)
Mijn excuses:D

Windows XP zet in je map C een map I386. Daarin staan alle mogelijke drivers van bijv webcams, printers, scanners etc. Alleen deze map heb ik verwijdert omdat ik hoorde dat je al die drivers ook kan downloaden wanneer je toevallig ooit eens een van die drivers nodig hebt. Als ik een scanners heb dan kan ik normaal gesproken de driver downen, alleen hp is zo vriendelijke geweest om die driver niet op de website te zetten aangezien iedereen die die map niet verwijdert het auto kan gebruiken... ik dus niet.... Ik heb dus de driver nodig om die printer te kunnen gebruiken. Dat zijn echt van die mini bestandjes van enkele kb's alleen kan m dus nergens vinden. En anders had ik hem wel bij iemand anders van zn comp gehaald met xp alleen weet de naam niet....

Verwijderd

Topicstarter
_Ernst_ schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:53:
[...]

Die schijnt hij dus te hebben verwijdert (kan dit?)

Misschien via de windows xp cdrom proberen? Dus gewoon aansluiten, en als windows dan de driver zoekt, de drive waar de windows cd in zit specificeren.
Heb ik geprobeerd... heb alleen van Acer die zielige recover disks...hij vindt niks...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dus je hebt een OEM (Acer) PC en er is geen Windows cd meegeleverd? Tsja, dan zul je deze van iemand moeten lenen lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door MadMarky op 04-03-2005 00:16 ]

🖥️ | 🚗

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11
nevermind |:(

[ Voor 82% gewijzigd door wisselwerking op 04-03-2005 00:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:16:
Dus je hebt een merk PC en er is geen Windows cd meegeleverd? Tsja, dan zul je deze van iemand moeten lenen lijkt me.
IDD> Heb alleen de Boot CD + cd 1 en cd 2 Nederlands Win XP... ofwel leuk voor recovery etc.

Ik vraag me btw af of ik niet gewoon die volledige map kan koppieren van iemand en dan in mijn xp kan zetten, dan vindt ie m weer wel.... alleen krijg je dan geen conflicten ...!???! serials etc!??

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 16:32

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Kijk even op 1 van de CD's of er een i386 map aanwezig is. ZO ja, als je de driver selecteerd in Windows, verwijs dan naar die map. i386 hoeft niet op je C: te staan..

Nothing is a problem once you've debugged the code

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Kopieer anders van iemand even een windows cd. Dit is legaal *mits* je je eigen licentiecode gebruikt. Op die cd staat dat i386 mapje met de drivers :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-02 16:43

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je zocht printer drivers?

ftp://hp.com/pub/printers/software/

Neem gewoon de drivers voor de DeskJet 690, die hebben meer opties en werken even goed, die zitten ook standaard in Windows, die voor de 670 niet.

En als je nog eens zo'n probleem hebt kun je altijd nog op http://driverguide.com kijken.

[ Voor 72% gewijzigd door Johnny op 04-03-2005 01:12 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:09:
Je zocht printer drivers?

ftp://hp.com/pub/printers/software/

Neem gewoon de drivers voor de DeskJet 690, die hebben meer opties en werken even goed, die zitten ook standaard in Windows, die voor de 670 niet.

En als je nog eens zo'n probleem hebt kun je altijd nog op http://driverguide.com kijken.
thanks!!
Pagina: 1