[Gamecontroller]Logitech stuur niet herkent

Pagina: 1
Acties:

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
Allereerst de hardware waar het om draait in dit probleem:
Moederbord: Asus A7N8X-Deluxe
Video-kaart: Geforce 4 Ti4200
Geheugen: 1024 mb
Harde schijven: 1x60 gb maxtor en 1x200 gb WD
Extra hardware: Tv-kaart
Muis en tobo zitten op PS/2, op de usb zit alleen een camera en een draadloze dongle.
Het stuur: Logitech Wingman Formula Force GP

Sinds een week ofzo speel ik veel FIA GTR, en vond mijn oude stuurtje toch niet toereikend genoeg, dus heb ik een Logitech Wingman Formula Force GP gekocht.
Afijn, ik thuis en het stuur op de usb gegooit, en ging de drivers installeren.
Het installeren van het programma ging goed, en hij ging door naar de herkenning van gamecontrollers, waar niks werd gevonden (dit was de detectie van de setup, niet die van XP).
Ik heb toen nieuwe drivers gedownload, en probeerde het weer, nog niks.
Toen heb ik even op internet gezocht, en kwam op de site http://www.wingmanteam.com/ uit, waar een troubleshooter is.
Ik heb nu dus alle dingen op de help-site geprobeert behalve een ander systeem, wat ik niet beschikbaar heb.
ik heb dus andere en nieuwe drivers voor mijn moederbord geinstalleerd, directX 9c opnieuw geinstalleert (stond op de site, wist niet of het zou helpen), nieuwe driver/utility van Logitech geinstalleert, system files gechecked, input.inf opnieuw ingeladen (had te maken met herkenningsproces van XP), gechecked op conflicten, kabels van te voren en in het proces ook vele malen gecontroleerd, dat het stuur een tik geeft wijst erop dat hij stroom heeft. Of ik de pedalen eraan heb of eraf maakt geen verschil. Ook heb ik een bios-update gedaan naar de 1013uber-bios
Het vreemde hieraan is dat het stuur een "tik" geeft als ik hem in een usb-poort doe, en windows hem dan herkent als XP een onbekend apparaat, hij staat dan onder USB-controllers bij apparaatbeheer.
Als ik dan nieuwe drivers wil zoeken en ik wijs XP naar de driver-map op de cd, kan XP er geen drivers in vinden.

Het lijkt er dus op dat hij wel word herkent als zijnde een usb-apparaat, maar verder komt ie niet, ook de Logitech-software herkent hem niet.
EDIT: Na een complete windows reinstall heb ik nog steeds precies hetzelfde probleem, ook dit keer heb ik al diverse dingen geprobeert.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem, of heeft iemand een tip dit zou kunnen helpen? Ik heb zelf geen ideeen meer.

[ Voor 12% gewijzigd door BlackIce op 04-03-2005 23:59 ]

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
*subtiel schopje*