Schermbeveiliging delen met ATI

Pagina: 1
Acties:

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
Heya allemaal! Euhm ik wist dus eigenlijk niet bepaald waar ik deze topic moest openen dus ik dacht bij videoplanken & beeldkanonnen. 8)7 |:(

Mijn probleem... goh anders zou ik het niet hier neerzetten :P euhm ik heb al veel op internet rond gezocht hoe je een schermbeveiliging over 2 schermen kunt laten delen (met extern bureaublad DUS NIET MET CLONING! ) Maar ik krijg het maar niet gevonden :'(

Ik weet het... het is misschien een rare vraag... en misschien is het ook ergens te vinden op tweakers maar ik heb het niet kunnen vinden... jammer genoeg :'( Ey zou cool zijn als jullie voor mij een oplossing kunnen geven! :)

Ow ja heb ATI Radeon 9600 XT van Connect3D met de nieuwste ATI drivers (5.2 Catalyst Control Center included)

THANKS! :*)

//Creegfire

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 21:22
Het zou gewoon (hor/ver) stretchen o.i.d. moeten heten, maar dat is gewoon verlenging van je huidige bureaublad. Als je er soort van 2 wilt hebben moet je DualView gebruiken. Windowtjes maximaliseren dan enkel tot hun eigen scherm ipv zich over de 2 pagina's te verdelen.
Ik ben echter nVidia gebruiker, kweet niet hoe ATi het noemt.

• Creegfire
-Sir_Killalot- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:34:
Het zou gewoon (hor/ver) stretchen o.i.d. moeten heten, maar dat is gewoon verlenging van je huidige bureaublad. Als je er soort van 2 wilt hebben moet je DualView gebruiken. Windowtjes maximaliseren dan enkel tot hun eigen scherm ipv zich over de 2 pagina's te verdelen.
Ik ben echter nVidia gebruiker, kweet niet hoe ATi het noemt.
Ja ok dat is me zowiezo al duidelijk hoor haha ;) maar het gaat me erom dat de schermbeveiliging verdeeld wordt over 2 schermen want ik krijg maar op 1 scherm de beveiliging en niet op 2... zodat het in elkaar overvloeit :)... want ik heb een supercoole schermbeveiliging :)...

Resident out....

//Creegfire

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 21:22
Hmm vaag. Dan doet de screensaver dus net als Video afspelen: maar op 1 scherm (de primaire).
Ik heb iets vergelijkbaars met films. Het is enkel te zien op het primaire scherm, of in Dualview op het scherm waar de applicatie voor >50% op te zien is 8)7.
Dan kan ik je helaas niet helpen.

Verwijderd

Je screensaver moet wel meerdere monitoren ondersteunen. Spelen de in windows ingebouwde screensavers ook op maar 1 scherm? Ik weet dat die vlag screensaver in ieder geval overweg kan met 2 beeldschermen (heb hem zelf ook een hele tijd gehad op 2 schermen)...

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Installeer ultramon eens, die heeft wel aardig wat mogelijkheden wat dat betreft.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Creegfire
Wolfboy schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:30:
Installeer ultramon eens, die heeft wel aardig wat mogelijkheden wat dat betreft.
Heb je misschien een linkje voor mij? :)

//Creegfire

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die 'supercoole' screensaver is zeker een openGL ding oid? Dat werkt idd meestal niet met stretching. De standaard schermbeveiligign van windows (dat winxp logootje) gaat als het goed is wel over beide schermen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Resident schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:17:
[...]

Heb je misschien een linkje voor mij? :)
Kijk anders een even in de FAQ ofzo :z

Oslik blyat! Oslik!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

dion_b schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:32:
[...]

Kijk anders een even in de FAQ ofzo :z
Of [url=ultramon]google[/] ofzo :P

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]