[XP] waarschuwen bestanden van dit type openen

Pagina: 1
Acties:

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:26
Heren/dames,
Ik zit met een probleempje. Ik heb namelijk een keer bij het aanklikken van een mp3 bestand op een website de mogelijkheid bij de opkomende windows melding :

"Altijd waarschuwen voordat bestanden van dit type worden geopend"

Uitgevinkt, dus atijd als ik een mp3 bestand aanklik dan start ie met downloaden en opend hij hem automatisch.Ik ben dus opzoek waar ik dit dus weer kan aanvinken zodat ik zelf kan kiezen wat ik wil. Ik heb bij internet-opties rond gekeken maar kan het niet vinden of ik kijk verkeerd. Als iemand de oplossing weet ik hoor het graag :) .

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Volgens mij moet je dan bij mapopties kijken in Windows Bij Configuratiescherm

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19
My Computer -> Tools -> Folder Options -> tab: File Types -> MP3 -> Advanced -> vink: Confirm open after download

[ Voor 20% gewijzigd door OnTracK op 03-03-2005 22:42 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:26
thanks gelukt :) _/-\o_

Verwijderd

OnTracK schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:41:
My Computer -> Tools -> Folder Options -> tab: File Types -> MP3 -> Advanced -> vink: Confirm open after download
Ik zit met een ander probleempje (wel betrekkelijk op deze) we hebben hier een aantal terminal servers en een aantal gebruikers. nu wil ik dat word documenten automatische geopend worden bij

"pietje"
"jantje"

nu kan je natuulijk per server dit instellen. stel ik haal het vinkje weg bij "Terminal server 01"
maar dan heeft iedereen het die op die server01 terrecht komt en dit wil ik niet.
ik wil dat deze instelling PER gebruiker ingesteld word.

kan dit ? zo ja, weet iemand hoe