Toon posts:

[DWMX] Rare fout bij opstarten, zelfs na reinstall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit echt met een heel vreemd probleem.. Bij het opstarten van Dreamweaver MX 2004 krijg ik de foutmelding
"Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezig is. Klik op Activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen."
Je hebt dan de keuze uit Activeren en Opnieuw. Klik je op Activeren dan wordt het start-menu geopend, klik je op opnieuw dan komt die foutmelding opnieuw.

Ik heb dreamweaver volledig gedeinstalleerd, ook met alle configuratie-dingen enzo, daarna weer opnieuw geinstalleerd, maar de fout blijft bestaan.

Wat ik ook raar vind is dat de fout in het nederlands is, hoewel het een engelstalig programma is. Misschien kan het ook iets met SP2 te maken hebben, die ik een dag eerder geinstalleerd heb, maar ik weet niet precies of het sindsdien is, maar het is een idee.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je deze melding onder een ander gebruikersaccount ook?

Heb je alle updates voor het programma ook geinstalleerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij mij start dreamweaver ook altijd 1 bestand op, een tmp bestand. Misschien is dit een soort lock functie of dergelijks. Anders verwijder Dreamweaver eens en dan ook ff handmatig alle sporen die die achterlaat. Zoals lege mappen of waar nog 1 á 2 bestanden in staan.

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:53:
Heb je deze melding onder een ander gebruikersaccount ook?

Heb je alle updates voor het programma ook geinstalleerd?
Jep, onder alle gebruikersaccounts.. En ik heb geupdate naar 7.0.1, en de foutmelding blijft :(

Update: SP2 gedeinstalleerd voor de tiende keer, dreamweaver doet het weer 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 20:00 ]