Ik zit echt met een heel vreemd probleem.. Bij het opstarten van Dreamweaver MX 2004 krijg ik de foutmelding
Ik heb dreamweaver volledig gedeinstalleerd, ook met alle configuratie-dingen enzo, daarna weer opnieuw geinstalleerd, maar de fout blijft bestaan.
Wat ik ook raar vind is dat de fout in het nederlands is, hoewel het een engelstalig programma is. Misschien kan het ook iets met SP2 te maken hebben, die ik een dag eerder geinstalleerd heb, maar ik weet niet precies of het sindsdien is, maar het is een idee.
Je hebt dan de keuze uit Activeren en Opnieuw. Klik je op Activeren dan wordt het start-menu geopend, klik je op opnieuw dan komt die foutmelding opnieuw."Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezig is. Klik op Activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen."
Ik heb dreamweaver volledig gedeinstalleerd, ook met alle configuratie-dingen enzo, daarna weer opnieuw geinstalleerd, maar de fout blijft bestaan.
Wat ik ook raar vind is dat de fout in het nederlands is, hoewel het een engelstalig programma is. Misschien kan het ook iets met SP2 te maken hebben, die ik een dag eerder geinstalleerd heb, maar ik weet niet precies of het sindsdien is, maar het is een idee.