Philips HD-RW720

Pagina: 1
Acties:

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 12:58

erwinb

Probeert iets secure te doen

Topicstarter
Mijn schoonvader heeft net een Philips HD-RW720 gekocht.
Het lukt wel om deze regio vrij te maken :)
Maar er DVD's met een copyright zijn niet via de harddisk opnieuw naar een DVD te copyeren.
Ben al hard aan het zoeken geweest op GOT en Google, maar niets in deze richting.

iemand een idee? _/-\o_

Verwijderd

Nee, dat gaat niet lukken, want om de copieerbeveiliging te omzeilen heb je speciale software nodig en die kan je niet installeren op je 720. Zulke software kan je wel op je pc installeren en dan kan je met een gewone dvd-brander aan de gang.

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 12:58

erwinb

Probeert iets secure te doen

Topicstarter
Maar....
de DVD's zijn wel naar harddisk te krijgen.
Alleen niet meer naar een nieuwe DVD.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Kan je eens beschrijven hoe je die DVD's op de harddisk krijgt? Ik neem aan door af te spelen op een andere speler en dan analoog opnemen?

Ik kan mij haast niet voorstellen dat als je het via de analoge weg opneemt, het niet meer naar DVD gebrand kan worden - die HDRW720 weet niet eens wat de bron is, die kan volgens mij zo geen onderscheid maken tussen iets dat van de kabel afkomt of van een andere VCR of DVD-speler.

Is het gewoon wel via de HDD browser te bekijken en af te spelen?

Kan het zijn dat het simpelweg te groot is om op DVD te branden?

Probeer anders eens de film botweg in kleine stukken (kwartier, half uur, uur...) te hakken en die naar DVD te schrijven.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:45
Was er niet eerder zo'n topic over kopieer beveiligingen voor dvd's en digitale tv? Dat recorders dat herkennen oid?

|>