Toon posts:

ISP gezocht om thuis servers te draaien.

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu thuis telenet, maar deze blokkeert poorten en tollereert maar weinig upload. (1,5 Gb per maand)
Nu zou ik graag thuis een server draaien (eentje om te beginnen). Kan iemand mij een betaalbare oplossing aanraden? Ik heb een product gevonden van edp net, namelijk foton 2000, maar of dit te vertrouwen is ...

Ik wil graag een vast ip, geen geblokkeerde poorten, een deftige upload snelheid en een limiet van min. 20 Gb per maand.

Verwijderd

Ik vind je post maar een beetje vaag, eens kijke of ik het goed heb begrepen....

@Home hanteerd FUP en op zijn minst ca. 60-80gb / maand en zolang je je modem op een UPS hebt hangen ( dus de stroom niet kan uitvallen op je modem ) kan die zich niet opnieuw aanmelden en behoud je je IP, of even @home bellen en vragen of ze je echt een vast ip kunnen geven.
Up van home is btw ca. 50kb

Adsl kan ook, Tiscali, Planet allemaal "zonder datalimiet" dus een FUP wat neer komt op meen ik ook 60-80gb / maand en een flinke UPload.

Dat had je toch ook zelf kunnen uitzoeken of heb ik de post verkeerd begrepen ?

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:41
Telenet en een laag datalimiet impliceren België, dus NL providers vallen al af :)

@home blokkeert trouwens ook poorten (poort 25 om precies te zijn).

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
België ...
En de vraag was eigenlijk of er iemand ervaring had met edp net of andere "server aansluitbare" oplossingen.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:20
XS4ALL?

na, neej, beetje duur....

[ Voor 29% gewijzigd door Steephh op 03-03-2005 21:50 ]

_@/'

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:35:
Ik vind je post maar een beetje vaag, eens kijke of ik het goed heb begrepen....

@Home hanteerd FUP en op zijn minst ca. 60-80gb / maand en zolang je je modem op een UPS hebt hangen ( dus de stroom niet kan uitvallen op je modem ) kan die zich niet opnieuw aanmelden en behoud je je IP, of even @home bellen en vragen of ze je echt een vast ip kunnen geven.
Up van home is btw ca. 50kb
Bij @home mag je geen servers draaien. Dat staat zelfs in de voorwaarden.

Maar goed. Deze vraag lijkt me prima iets wat TS zelf uit kan zoeken eigenlijk. Gewoon sites bezoeken en de voorwaarden lezen. Ik snap niet zo goed wat hier Pns aan is. Of snap ik de vraag niet?

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 03-03-2005 21:55 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:41
Mijn eerste reactie was: Zit xs4all ook in België?
Mijn tweede reactie was het bekijken van de site.
Mijn derde reactie was: Wat zijn dat voor oplichters? Beetje meeliften op de naam van de Nederlandse xs4all of zo?

Ze hebben wel 8mbit down, maar daar zit een beschamende 320kbit upload bij, met een dynamisch adres en slechts 20gb/maand datalimiet, en dat moet ook nog eens 44 euro 90 opbrengen. Voor de download-snelheid geen verkeerd bedrag, maar met die upload en zeker met zo'n datalimiet?

[ Voor 17% gewijzigd door Paul op 03-03-2005 21:59 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Ik zou zeggen bel ze eens op (verschillende ISP's), zeg wat je wilt, wat voor jou moet kunnen.
Kunnen ze je eisen realiseren voor een acceptabel bedrag heb je een deal....

Ben ik blij dat ik in nederland woon, internet de helft goejekoper.....
Belachelijk dat ze op de snelle abo's datalimieten hebben en acces4all zelfs datalimieten voor de business abonementen....

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 15:44
Zoiets doe je meestal met een SDSL lijntje. Dat is er meer voor geschikt omdat je vaak betere uptime garanties krijgt.

Verwijderd

Dit heeft niets te maken met PNS.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.