CloneCD & SafeDisc2

Pagina: 1
Acties:

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 15:08
Lees eens dit artikel over het SafeDisc2 gedoe (oa Red Alert 2):

CloneClinic Artikel

Ik was van plan om binnenkort mijn Acer 6432 weg te doen en een plextor te kopen, maar ik denk dat ik die Acer maar voor 'backupjes' in m'n kast laat zitten >:)

Verwijderd

"I must admit, this is a very, very cool protection" .......

Vind het wel meevallen eigenlijk.....En o ja, hier wordt ook wel wat op gevonden denk ik, ik ben wat optimistischer dan de schrijver van het artikel!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 15:08
Als ik het artikel goed heb gelezen dan wordt er beweerd dat de burner de cd verneukt (oa. de Plextors).

Tuurlijk kunnen ze hier wat aan doen.
Met een firmware update, of als dat niet mogelijk is, gewoon de volgende generatie plextors nog beter maken.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58

MeNTaL_TO

The future is not set

Ze kunnen de cd zo goed beveiligen als ze willen, de beveiliging zit toch altijd in het programma en is dus te verwijderen (ook bij RA2).
Ik moest van al mijn EA sports spellen een kopie hebben omdat de beveiliging het niet goed doet op een plextor 32x, ging ie haperen enzo. Dus graag opzouten met die beveiliging, helpen toch niet, en alleen maar irritant eigenlijk.

En software kan nooit hardware verzieken.
Kan me indenken dat mensen erg kwaad worden, als hun legale versie hun cd speler verziekt- door er een beveiliging op de cd zit.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05 20:12

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

nou... een oplossing is om in Amerika te gaan wonen en daar je spellen kopen. In Amerika mag er nl. geen beveiliging op de cd (alhoewel dat steeds vaker gebeurt). En ja... je kunt zeggen dat je online van een Amerikaanse winkel kunt kopen maar die exporteerd toch de Europese (beveiligde) versienaar jou... dus ach.. maar dit is de moeilijke...

En nog iets...

Elaborates Bytes gelooft er heilig in dat het je eigen recht is om je eigen cd's te kopieren (Als het goed is staat dat dan ook in je License Agreement!!). En ik weet zeker dat EB er alles aan doet om deze nieuwe generatie van beveiligingen miezerig maakt...

REEDS POLLENS EN ... nouja

edit:

Ik vind het eigenlikjk bestwel raar: Ik heb ook een kopie van RA2 kunnen maken met mijn Plex 12x10x32 en hij leest ook in mijn CD-ROM???... Jeetje... ben ik de enige geluksvogel? Wooohooo!!

eGo

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!