Dames en Heren,
Ik zit met een van de raarste problemen en ik stoei er al een week mee. Op de computer van mijn vriendin(een Dell) staat windows XP en ze wil graag haar hotmail in.
Dit lukt niet na het inloggen wil hij by18fd.bay18.hotmail.msn.com laden maar dat lukt niet, ik krijg dan constant time-outs.
Via netstat heb ik gezien dat de computer verbinding heeft met hotmail.com.br
dat snap ik ook niet maarja.
Anders nog, ik dacht misschien staan de beveiliginsinstellingen te hoog, maar als ik die lager wil zetten dan krijg ik de melding: "Het beveiligingsniveau voor deze zone is normaal" en mag hem dan niet lager zetten.
Ik vind dit heel erg raar.
Wat ik al heb gedaan:
Norton gedeinstalleerd.
Alle anti-spyware programma's gedeinstalleerd.
FireFox geinstalleerd -> kan ook geen hotmail openen
Ik zit met de handen in het haar
Ik zit met een van de raarste problemen en ik stoei er al een week mee. Op de computer van mijn vriendin(een Dell) staat windows XP en ze wil graag haar hotmail in.
Dit lukt niet na het inloggen wil hij by18fd.bay18.hotmail.msn.com laden maar dat lukt niet, ik krijg dan constant time-outs.
Via netstat heb ik gezien dat de computer verbinding heeft met hotmail.com.br
Anders nog, ik dacht misschien staan de beveiliginsinstellingen te hoog, maar als ik die lager wil zetten dan krijg ik de melding: "Het beveiligingsniveau voor deze zone is normaal" en mag hem dan niet lager zetten.
Ik vind dit heel erg raar.
Wat ik al heb gedaan:
Norton gedeinstalleerd.
Alle anti-spyware programma's gedeinstalleerd.
FireFox geinstalleerd -> kan ook geen hotmail openen
Ik zit met de handen in het haar