Toon posts:

Volume regeling Logitech USB 30 Headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf dat ik de Logitech USB 30 Headset gebruik heb ik het idee dat de bediening in het snoer niet goed werkt. Het mute knopje doet het prima (lichtje knippert bij mute is anders constant groen). Maar ook zit er op deze bediening een knopje voor her harder zetten en knopje voor het zachter zetten. Ik heb veel zitten proberen maar volgens mij werkt deze volume regeling niet. Ik gebruik mijn headset in Teamspeak en met Skype. Ligt het aan deze programma's dat de volume regeling in het snoer niet werkt of is mijn headset niet in orde?

Verwijderd

Topicstarter
Voorzichtig kickje. Zie veel meer topics over deze headset dus moeten toch wel mensen wezen die deze headset ook gebruiken :)

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-02 21:39
Ik kan mijn harder en zachter knopje gewoon gebruiken in Teamspeak, skype weet ik niet gebruik dat programma niet, maar hij zou het in teamspeak gewoon moeten doen :o

MvG. Jack©© :)

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik hier wat voor instellen, heb andere usb poort geprobeerd maar het helpt tot nu allemaal niks.

Edit: Ik heb even geprobeerd om in het control panel de sound playback ook via de headset te laten lopen. Als ik vervolgens met media player een mp3 afspeel kan ik wel zonder problemen met de inline volume control het volume aanpassen.

Rest nu nog uit te vogelen hoe ik dit ook voor de voice playback werkend kan krijgen binnen Teamspeak.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 17:55 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 19:34

TommyGun

Stik er maar in!

Probeer eens in Winamp of Windows Media Player?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".