Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
mijn 2 jarige n gage wil niet meer opstarten

als je hem aanzet en pincode invoert dat zie je dat filmpje van n gage en dan een serie foutmeldingen van main en airplayerserver ofzoiets en dan wit beeld en verder niks meer en soms kom je in het menu en dan weer wit beeld en er is niks mee gebeurt.

weet iemand een oplossing of ligt het aan de firmware zoja weet iemand wat het kost om die dan te laten flashen bij nokia ? alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 23:10

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik zou gewoon eens bij een nokia store langsgaan, of informeren bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Lijkt me in dit geval het handigst.

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je iets naar je nokia gedownload vie bluetooth of gedownload via de USB kabel...

Wat jij hebt lijkt namelijk een WSOD (White Screen Of Death)

Je moet hiermee even naar de winkel gaan... Krijg je een nieuwe.

TIP: Zorg dat je voortaan op je MMC opslaat (Zijn genoeg software tools voor te vinden)

Verwijderd

Topicstarter
dat is hem juist bleutooth stond niet aan en gee kabel in de buurt maar ik heb geen garantie meer krijg ik dan evengoed een nieuwe ?

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Formatteer 'm gewoon.
Google even voor de toetsencombinatie.

Trouwens, zou je misschien wat leesbaarder kunnen typen? Punten, komma's en hoofdletters bijvoorbeeld. Zinnen van minder dan 3 regels lang. Minder spel- cq. typefouten. Scheelt een boel.

En je topic schoppen binnen 24 uur (in jouw geval binnen 2 uur al) is ook niet zo'n goed idee.

[ Voor 23% gewijzigd door rb338 op 04-03-2005 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is juist het probleem,
ik heb de code gevonden voor terug na fabrieksinstellingen te zetten.
maar als ik dat probeer dan springt ie uit of wit beeld , kortom ik kan helemaal niets meer met die gsm.

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 14:54

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

je telefoon moet een format to factury defaults behandeling krijgen

aangezien je geen garantie meer hebt heb je 2 keuzen

nokia betalen 40-200 euro
een telfoonboer zoeken 10-25 euro

je kan het ook zelf proberen met een zogenaamde flashbox, maar die kost 250

mijn n-gage heeft een soortgelijk probleem en ligt op dit moment bij een telefoonzaak die ook software updates doet.
Pagina: 1