Ik heb dit weekend een sounblaster live 5.1 geinstalleerd in mijn p.c.'tje. Top dingetje hoor want het geluid is 100 keer beter dan mijn onboard sound. Nu heb ik alleen het volgende probleem, mijn DVD speler(ook creative) doet het nu niet meer. Als ik een cd in de lade leg en hem erin doe gaat hij lezen om vervolgens erachter te komen dat hij hem toch liever meteen weer uitspuugt.
Mijn plextor heeft hier geen last van. Wat ook opviel was dat w2k pro zei dat hij geen aspi drivers had en het vervolgens ook maar even niet deed dan. Win 98 zegt dit echter niet en zegt dat het apparaat correct werkt. Is dit een hardware probleem of een driver probleem. Is creative echt zo slim om hun eigen spullen niet compatible met elkaar te maken?
Mijn plextor heeft hier geen last van. Wat ook opviel was dat w2k pro zei dat hij geen aspi drivers had en het vervolgens ook maar even niet deed dan. Win 98 zegt dit echter niet en zegt dat het apparaat correct werkt. Is dit een hardware probleem of een driver probleem. Is creative echt zo slim om hun eigen spullen niet compatible met elkaar te maken?
Een hele rij microsoft certificeringen.