Ik ben van plan morgen een Zalman 7000B alcu (CPU cooler) te gaan kopen. maar mijn vraag is of deze wel beter koelt dan een standaart CPU (die bij mijn Intel prescott 2.4 zat). zo ja, wat voor temp kan ik dan ongeveer verwachten? alvast bedankt
Verwijderd
beetje zoekwerk misschien wel handig.
Hij zal idd beter koelen, maar temps liggen aan verschillende factoren
Hij zal idd beter koelen, maar temps liggen aan verschillende factoren
ik denk dat je daar morgen wel achter zult komen 
het ligt idd wel aan hoe hard je de fan zet, en aan welke pasta je gaat gebruiken, en hoe de rest van je airflow is
het ligt idd wel aan hoe hard je de fan zet, en aan welke pasta je gaat gebruiken, en hoe de rest van je airflow is
ik ga de standaart koel pasta gebruiken (als er die bij zit
) de airflow is denk ik verder wel goed. maar is zo'n standaart pasta ook goed? of minder
oja, is de Zalman 7000B standaart uitgerust met leds??
oja, is de Zalman 7000B standaart uitgerust met leds??
[ Voor 19% gewijzigd door ReX_NL op 03-03-2005 19:34 ]
Of op www.zalmanusa.com
Als meneer even kijkt wat hij gaat kopen kun je op de Zalman site zien dat er eentje met en eentje zonder LED is. Het is dus wel te krijgen, maar dan moet je het wel kopen natuurlijk.
Dan zie je ook gelijk dat er koelpasta bijzit, al lijkt mij standaard koelpasta goed genoeg. Maar als het er toch bijzit, waarom niet hè?
ik heb zelf toevallig ook de CNPS7000B-ALCU, en hij koelt mijn P4 3ghz northwood wel lekker. Heb hem altijd op z'n hardst draaien, zelfs dan is hij bijna niet hoorbaar. Je kan temperaturen van 45 graden verwachten stressed. Idle natuurlijk veel lager.
Tsja... zoals al door een aantal mensen is vermeld is dit met een beetje zoekwerk te vinden...
Wat ik alleen een beetje jammer vindt is dat NIEMAND een topic report hierover aanmaakt... Je gaat NIET in een topic zeggen dat iemand de search moet gebruiken of alleen met een google linkje gooien maar je helpt mensen gewoon verder OF je reageert NIET en dan maak je een TR aan....
Wat ik alleen een beetje jammer vindt is dat NIEMAND een topic report hierover aanmaakt... Je gaat NIET in een topic zeggen dat iemand de search moet gebruiken of alleen met een google linkje gooien maar je helpt mensen gewoon verder OF je reageert NIET en dan maak je een TR aan....
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()