[GoLive] Hotspot / ImageMap

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben bezig met een nieuwe website voor m'n clan.

Nou heb ik de gehele site in photoshop in slices gehakt.
Ik werk met GoLive voor al het webdesign gebeuren, maar nou wil ik dus op een plaatje een hotspot / imagemap maken.
Op een plaatje heb ik een aantal woorden onder elkaar staan, en wil hiervan IN GoLive een link van maken, met het zoeken ben ik er dus achter gekomen dat dit een hotspot en/of imagemap is.
En nou ben ik eigenlijk ook nieuwsgierig tussen deze 2 verschillen.

Ik weet dat dit met Dreamweaver kan, maar ik werk toch liever meer met GoLive.

Met het zoeken op google heb ik al een aantal pagina's gevonden waarin staat dat het met GoLive heel erg makkelijk kan, maar er staat elke keer niet bij HOE je dit moet doen.

Ik heb ook hier op GoT nog gezocht, maar daar staat ook nergens goed beschreven hoe je dit nou daadwerkelijt moet doen.

Wie kan mij hierbij helpen?? :?

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:26
Ik neem aan dat je het principe weet van hotspots, wat het is, wat het doet etc. Ik ken GoLive niet maar ik neem aan dat het vrij eenvoudig moet zijn, in Dreamweaver is het iig zeer eenvoudig. Waarom maak je je site niet gewoon in dreamweaver als je je image toch al hebt gesliced? Volgens mij schrijft dreamweaver schonere code dan GoLive.... uiteraard nog lang niet zo goed als notepad... ;)

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb dus het idee dat GoLive een schonere code schrijft dan DreamWeaver.

Dus daarom wil ik eigenlijk weten hoe het in GoLive werkt... :?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
Mja, anders copy-paste je alleen de hotspot code uit Dreamweaver in je GoLive document.
Of je kijkt gewoon bij Google hoe je een imagemap maakt.

Frankly, quite basic. :)

Motor onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.