Ik zie in pricewatch dat aopen ook cas2 geheugen heeft, heeft iemand hier ervaring mee? En is er eigenlijk ook verschil tussen bijvoorbeeld cas2 van aopen en cas2 van mushkin (alletwee 133MHz SDRAM)
Ik neem aan dat Aopen Geheugen op een Aopen mobo het goed moet doen.
Verwijderd
We verkopen op dit moment inderdaad Aopen geheugen, maar of dit echt A-merk geheugen is vraag ik me af 
't Is namelijk Aopen geheugen met TYI chips op 7ns, naar mijn weten is geheugen met die chips net zo brak als bv. Spectek
We hebben enige tijd geleden ook Aopen geheugen gehad, maar dat was met Winbond chips op 7,5ns.
PS. Ik ben dus werkzaam bij FP
't Is namelijk Aopen geheugen met TYI chips op 7ns, naar mijn weten is geheugen met die chips net zo brak als bv. Spectek
We hebben enige tijd geleden ook Aopen geheugen gehad, maar dat was met Winbond chips op 7,5ns.
Verwijderd
FP = Funprice?Op zondag 21 januari 2001 20:45 schreef oppertweaker het volgende:
Verwijderd
Norrod in zwolle heeft ook 128Mb-133Mhz AOpen voor 140 piek (in ieder geval afgelopen zaterdag)
Dat Aopen PC133 128 mb van Norrod heb ik hier gister gehad = 133 cas 3 met Winbond 7,5 chips. Liep vast bij 144 mhz op een MSI K7PRO2 gaf hier dus weinig mogelijkheid om met de FSB te spelen, 1 reep is niet maatgevend, maar het zou mijn keus niet zijn.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Dat klinkt goed. Waar is die te krijgen, wel die met Toshiba chips? en tegen welke prijs?Op maandag 22 januari 2001 21:52 schreef xSANDERx het volgende:
Ga voor Dane-Elec 128MB PC133 cas2 met Toshiba 7ns chips.
Draait 146Mhz cas2
Pagina: 1