Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 21:14

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Weet iemand welke Spare Part nummer de touch screen van de iPAQ 5550 heeft? Ik heb al gezocht op de site van HP, maar daar komt dit onderdeel niet voor. Hier kan ik het onderdeel bestellen, maar ik moet het eigenlijk via mijn reguliere dealer bestellen, alleen die weet ook het sp-nr niet :|

Google levert me niet zo veel op. Wel heel veel sites die accesoirer voor PPC's aanbieden maar erg weinig sites die spare parts noemen, laat staan touch screens (voornamelijk batterijen e.d.).

Bloed, zweet & koffie

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 20:00
Blijkbaar is je touchscreen kapot, en moet je ipaq 5550 tóch uit elkaar als je een nieuwe krijgt. Haal hem nu dan alvast uit elkaar, wellicht staat er een nummer op het kapotte touchscreen zelf 8)7

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Verwijderd

Probeer het eens bij www.expansys.nl. Die jongens hebben het misschien nog wel op voorraad ook.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Ga je em er zelf in monteren?
anders ga je toch gewoon voor de garantie en eis je dat je een tijdelijke vervanger wil, of een nieuwe

PSN: djmurcielago

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 21:14

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
@_Brake_: ik moest eens wat vroeger naar bed gaan, je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
@Poops McGhee: bedankt voor de tip!
@djmurcielago: Ja, ik ga 'm er zelf in monteren. De krassen zijn erop gemaakt door iemand aan wie ik 'm had uitgeleend. Dat vind ik buiten de verantwoordelijkheid van HP vallen.

Probleem is een beetje dat ik dat kreng met geen mogelijkheid open krijg. Ik heb de zes schroeven aan de achterkant eruit gehaald en de bovenkant aan de kant van de wifi-antenne gedeeltelijk losgekregen, maar voor de rest gaat het voor geen meter.

Iemand tips over hoe ik 'm verder open krijg?

Bloed, zweet & koffie