[iPod mini] Wekkerfunctie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 22:34
Ik heb zojuist een Ipod Mini aangeschaft (klopt het dat je PC hem niet herkent als ie nog meer 10 minuten in de lader heeft gezeten? Nederlandse handleiding ontbreekt!).

Maar dat terzijde, ik had een vraagje over de wekkerfunctie. Ik wil deze graag instellen zodat ik met mijn favo muziek gewekt word, alleen staat het bij Geluid alleen Piep die ik kan selecteren, verder geen nummers ofzo. Hoe zet ik nummers in die lijst?

Heb BTW de 8uur versie (178 bij de mediamarkt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
als je een afspeellijst maakt met itunes kun je die ook selecteren

ik neem aan dat je 1 song wilt hebben ? dan maakt je een nieuwe afspeellijst aan met dat lied en ga je weer naar de wekker instellingen , daar kun je dus je afspeellijst selecteren en heb je je wekker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Even vermelden dat je wel boxen moet aansluiten om het te horen. De biep alleen kan je via de interne luidspreker horen maar de muziek komt nog via de oortjes. Heb dit eens uitgeprobeerd. Biep vondt ik wel superstil en daarom gebruik ik deze functie niet op mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Hmm thnx! Nog een vraagje, hoort eigenlijk niet in dit topic maar om weer een nieuwe aan te maken...

Telkens als ik het 1e nummer selecteer lijkt t alsof ie blijft hangen (dat doet ie niet) maar hij speelt niet af. Dan gaat ie door naar nummer 2. Als ik dan BACK ga dan doet nummer 1 het wel...maar de 1e keer nooit als ik gewoon een playlist selecteer...
Bekende bug of een trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Dat heb ik met mijn 1G Mini nog nooit gehad... Het is dus in ieder geval geen bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Ik heb een 4GB...als ik hem reset..zijn dan mijn nummers weg 8)7

Heb hem gereset...de 1e x ging het goed maar nu skipt ie nog steeds iedere keer het eerste nummer van de playlist...weet iemand hoe dit kan???

[ Voor 53% gewijzigd door Ad Hox op 03-03-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Bij resetten op de iPod zelf niet, bij 'Herstellen' via de iPod Updater wel.

En is het telkens dezelfde playlist waar dit probleem bij is? Want dan zou het ook aan het nummer zelf kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Nee het is bij iedere playlist, telkens het allereerste nummer dat ik wil luisteren...Dus als ik bij nummer 20 begin gaat ie ff denken lijkt het wel en door naar 21. Die doet het gelijk, als ik terug ga naar 20 doet die het ook. Zo hetzelfde als nummer 1 & 2.

Beetje raar en best irritant!
Pagina: 1