Toon posts:

iFrames probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn vorige topic, dat nu al gesloten is was ik de URL van mijn site vergeten:

http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0324915/

Het probleem is dus dat ik altijd een witte rand krijg bij mijn iFrames (zie het rechterframe met groene achtergrond)
Uit het vorige topic heb ik niet echt een oplossing kunnen afleiden, dus moest er eens iemand mijn code kunnen bekijken, en zeggen wat ik fout doe zou ik die persoon heel erg dankbaar zijn.

Thanx

Lenne

PS: Ik werk met Frontpage 2002 en Photoshop 7

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zet je frameborder en border op nul, en raadpleeg Google om je scrollbars aan te passen. Daarnaast zou een moderator wel aan gaan geven dat je eventjes de FAQ moet doorlezen ;)

Edit: laat maar, die borders had je al...

Edit2: jeez wat een 1996 code :o
code:
1
2
3
<TD COLSPAN=11 width="370" height="277" bgcolor="#b08f16">
            <iframe name="Framerechts" marginwidth="1" marginheight="1" border="0" frameborder="0" width="344" height="268" src="jaakfotobiografie.htm" align="right">
            Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.</iframe></TD>

Even een bgcolor toegevoegd in je <td> tag.

Edit3: Dat moet dus werken, extra uitleg:

Geef de tabel-cel waarin je iframe zit een bgcolor van #b08f16 en je bent d'r.

[ Voor 85% gewijzigd door Blue-eagle op 03-03-2005 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey, het werkt perfect,

Thanx!

PS: Ik weet dat een topic heropenen niet echt volgens de regels is, maar aangezien mijn topic al gesloten was, en ik mijn website niet eens had kunnen posten, dacht ik dat dit mss wel zou worden toegelaten.

Alleszinds bedankt

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29
Het heropenen van een gesloten topic is niet de bedoeling. Vindt je het onterecht dat je topic is gesloten stuur dan een mail naar de moderator die 'm gesloten heeft (pelle@tweakers.net in dit geval).

Dit topic is gesloten.