Heb willen kijken hoe apache2 draaide. Heb met dselect apache2 geinstalleerd. Apache werd keurig gedeinstalleerd. Probleem nu is dat apache2 of te weinig support geeft mbt xml/xslt, mime-magic etc. Want bijna al m'n sites beginnen te zeiken. Heb poging gedaan om terug te keren naar m'n gewone apache config door eerst apache2 te purgen en vervolgens apache weer te laten installeren. Nu werkt apache, php4 lijkt ook te werken, alleen alle pagina's die mysql nodig hebben blijven wit. Ze geven geen error, maar displayen niets. MySQL loopt en is benaderbaar. Heb al geprobeerd een symlink te maken voor de socket file naar de /tmp dir (standaard in /var/run/mysqld) maar dat hielp ook niets. Ik heb alle error-logs op max staan.
Geen error in m'n php-error file, geen error in apache en geen error in mysql log. Hoe kan ik nu snel apache en php4 clean installeren vanuit dselect of apt-get zonder last te hebben van de oude zooi? Ik wil graag vanuit de packeges werken, zodat de updates wat makkelijker zijn.
Plz help.
B.t.w. ik draai testing (sarge). Apache 1.3.33, mysql 4.1, libmysqlclient10,12 en 14 (alle3 zijn geinstalleerd
) en php4
Geen error in m'n php-error file, geen error in apache en geen error in mysql log. Hoe kan ik nu snel apache en php4 clean installeren vanuit dselect of apt-get zonder last te hebben van de oude zooi? Ik wil graag vanuit de packeges werken, zodat de updates wat makkelijker zijn.
Plz help.
B.t.w. ik draai testing (sarge). Apache 1.3.33, mysql 4.1, libmysqlclient10,12 en 14 (alle3 zijn geinstalleerd
[ Voor 8% gewijzigd door FvH op 03-03-2005 16:41 ]
What are clouds made of? Linux servers mostly!