Ik wil een 120 mm fan van sunon bij Ned-cool bestellen. Tevens wil ik 2 80 mm fans. Wat kan ik daar het beste voor nemen. Ned-cool heeft ook fans van antec en deze zijn lekker stil. Maar een sunon heeft kogellagers en een antec niet. De antec heeft 2W nodig. Kan dit veilig door mijn mobo (a7v) of kan ik het beter via de voeding laten lopen?
Ned-Cool heeft ook Antec fans die wel kogelgelagerd zijn... Wat beter is sunon of antec? Geen idee. Denk dat ze allebij goed zijn, zal heus geen 2 graden schelen, en qua geluid ligt het ook niet zo veel uit elkaar denk ik....
Insanus sum
Ja, maar de kogellager fans van Antec lopen via het mobo. 2W vind ik vrij veel om door het mobo te trekken.
Je kan converterstekkertje kopen, bij een beetje computerzaak hebben ze die wel.... Dan kan je ze gewoon direct op je voeding aansluiten.
Insanus sum
Ik heb nog wat Sunon pruts 486 coolers liggen en ik moet zeggen dat die wel HEEL slecht waren. Begonnen na korte tijd te trillen door onbalans of vuil. Weet niet of ze nog zo slecht zijn.
Het schijnt dat sleeve-bearing fans stiller zijn dan gekogelagerde. Ik heb een Antec 1030BEC met 2x 80mm sleeve-bearing 80mm fans en een 80mm temp gecontroleerde fan in de voeding. Nou...die dingen zijn echt stil! 30dB en toch een aardige CFM waarde.
Ik ben zelf dus erg tevreden met die sleeve-bearing fans
Ik ben zelf dus erg tevreden met die sleeve-bearing fans
Verwijderd
Ik heb dus ook 2 extra antec's! de ANTEC-S804
nou stil is anders!!!
maar goed dat is weer een goeie reden om er ff een fanbus in te mikken
nou stil is anders!!!
maar goed dat is weer een goeie reden om er ff een fanbus in te mikken
Pagina: 1