Dag lieve mensen,
Ik had een probleem met 1 van mijn pc's dus wil ik deze opnieuw instaleren. Dus na de cd in de cdrom speler te hebben gedrukt is ie bezig gegaan met instaleren echter als setup na het kopieeren van bestanden de pc opnieuw opstart loop ie vast op het moment waar hij het xp/2k scherm moet weergeven.
Bij windows xp krijg ik nog wel de melding dat de NTDLR is missing. Maar windows is gewoon geinstaleerd en harde schijf geformateerd (ntfs).
Bij windows 2000 krijg ik alleen een knipperent streepje en meer niet.
System spec:
pentium 2 300 mhz
128 mb geheugen
5,25 bigfoot schijf van 8 gig
verder zit er een realtek netwerk kaart in en video zit onboard.
Heeft iemand dit probleem gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen, heb gister tot 3 uur 's nacht's zitten proberen zonder resultaat.
btw kon niet iets nuttigs vinden met got of google
Bijvoorbaad dank.
Nootjesbv
Ik had een probleem met 1 van mijn pc's dus wil ik deze opnieuw instaleren. Dus na de cd in de cdrom speler te hebben gedrukt is ie bezig gegaan met instaleren echter als setup na het kopieeren van bestanden de pc opnieuw opstart loop ie vast op het moment waar hij het xp/2k scherm moet weergeven.
Bij windows xp krijg ik nog wel de melding dat de NTDLR is missing. Maar windows is gewoon geinstaleerd en harde schijf geformateerd (ntfs).
Bij windows 2000 krijg ik alleen een knipperent streepje en meer niet.
System spec:
pentium 2 300 mhz
128 mb geheugen
5,25 bigfoot schijf van 8 gig
verder zit er een realtek netwerk kaart in en video zit onboard.
Heeft iemand dit probleem gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen, heb gister tot 3 uur 's nacht's zitten proberen zonder resultaat.
btw kon niet iets nuttigs vinden met got of google
Bijvoorbaad dank.
Nootjesbv