[XP] Novell Reboot bug ??

Pagina: 1
Acties:

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025
Dag mensen,

ik heb een probleem die ik nog nooit eerder heb meegemaakt.
------------
Kheb een pc: HP Compaq
D330 DT
2.8 Ghz
512 MB Intern (verder alles onboard ... )
-----------
Zodra ik Novell Client (4.90) installeer, gebeurd er iets vreselijk vreemds... ehm ja hij reboot spontaan.. zonder melding ofzo echt inneens ...

Bij de Error Reporting van XP zelf, krijg ik een melding van een patch (SP1a) maar die helpt niet (thnx Microsoft :( )

dus ik heb hulp nodig want in april worden alle pc's hier SP@ en heeft 't hele bedrijf een groot probleem...

alvast bedankt,

BoY-z0nDeRMaN (Erik)

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zou je hier novell niet voor mailen? :)

• BoY-z0nDeRMaN
bedankt voor je hulp man (daar heeft novell patches (zie mijn 1ste bericht) voor)... |:(

novell doet niks aan zo'n probleem want wij zijn denk ik de enige die het nog heeft na het toepassen van de patch dus ligt aan ons OF onze instellingen OF ???? :? ... daarom vraag ik hulp..

[ Voor 21% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 03-03-2005 15:42 ]

Verwijderd

Novell client 4.9 SP2 al geprobeerd draait hier zonder problemen op alle w2ksp 2,3,4 en Xp sp1,2 machines.

• BoY-z0nDeRMaN
ik ga 't proberen (was er al mee bezig) thnx iig, iemand die nog iets nuttigs te melden heeft :9
geintje!! maar goed ik post zo het resultaat

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:41:
bedankt voor je hulp man (daar heeft novell patches (zie mijn 1ste bericht) voor)... |:(

novell doet niks aan zo'n probleem want wij zijn denk ik de enige die het nog heeft na het toepassen van de patch dus ligt aan ons OF onze instellingen OF ???? :? ... daarom vraag ik hulp..
daar beschrijf je een error-reporting melding van Micorosoft, inclusief een patch alsof je daarmee een microsoft patch mee bedoelt. Je geeft niet aan dat je contact hebt gehad met Novell danwel informatie bij hun hebt ingewonnen. Sterker nog, het lijkt meer op een vraag "help het werkt niet, ik heb verder nog niks geprobeerd en niet gezocht, en ook het bedrijf waar ik mijn dure netwerkpakket hb gekocht nog niet gebeld of gemaild, maar ik dump het hier maar want jullie weten het vast wel". En een |:( als ik gewoon normaal een vraag stel vind ik een beetje erg lomp. Denk daar volgende keer aan.

[ Voor 4% gewijzigd door HunterPro op 03-03-2005 15:53 ]

• BoY-z0nDeRMaN
HunterPro schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:53:
[...]

daar beschrijf je een error-reporting melding van Micorosoft, inclusief een patch alsof je daarmee een microsoft patch mee bedoelt. Je geeft niet aan dat je contact hebt gehad met Novell danwel informatie bij hun hebt ingewonnen. Sterker nog, het lijkt meer op een vraag "help het werkt niet, ik heb verder nog niks geprobeerd en niet gezocht, en ook het bedrijf waar ik mijn dure netwerkpakket hb gekocht nog niet gebeld of gemaild, maar ik dump het hier maar want jullie weten het vast wel". En een |:( als ik gewoon normaal een vraag stel vind ik een beetje erg lomp. Denk daar volgende keer aan.
beetje off topic... en onbeleefd, en nee ik bedoel niet Windows patch als het om Novell gaat... die Error Reporting legt contact met novell en ziet dat 't probleem vaker is voorgekomen en daarom linken ze je door naar de site (support.novell.com), dus ik hoef geen contact op te nemen en al cker niet met novell want die doen er niks aan daar heb ik me eigen service desk voor (aangezien we een bedrijf zijn), gaat erom dat ik zelf al een poos bezig ben en het niet meer weet en hier om hulp vraag niet om kritiek van iemand die ik niet ken en de situatie blijkbaar niet gelezen heeft of begrijpt... ik ga hier niet verder op in want heeft er niks mee te maken..
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:44:
Novell client 4.9 SP2 al geprobeerd draait hier zonder problemen op alle w2ksp 2,3,4 en Xp sp1,2 machines.
ben nog even bezig moment

• BoY-z0nDeRMaN
hij blijkt 't te doen ... :*) (( dacht ik ))

maar iig bedankt...

[ Voor 55% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 03-03-2005 16:19 ]

• BoY-z0nDeRMaN
heb 't nog .... alleen minder vaak ... nu gebeurd 't soms :? :? :?

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 15:42

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ja, ik weet dat ik alles moet doorlezen van de topic, heb ik niet gedaan. Maar toch deze vraag:

Heb je LDAP contextless login aangezet?

Daar is nl. een bekend probleem mee, er is een patch voor.

Make music, not war

• BoY-z0nDeRMaN
Contextless kan ik niet doen want we hebben een context toegewezen net zoals een tree en de rest

Pagina: 1