Toon posts:

Waar kan ik Slot-in Dvd-rom's kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil een slot-in dvd-rom aanschaffen.
Nu zit ik met het volgende probleem.
Ik heb al verschillende (alternate, pczaak enzo) pczaken afgelopen maar nergens schijnen ze meer slot-in dvd-roms te verkopen.

Misschien dat een van jullie er kortgeleden een winkel zijn tegengekomen waar dat je er een te koop hebt zien staan of weet waar dat ik een slot-in speler kan aanschaffen.

ps.
ja ik heb google gebruikt en op het forum gezocht maar geen recente topics kunnen vinden over dit onderwerp. Maar ik kan natuurlijk altijd de verkeerde zoekwoorden gebruikt hebben.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Verwijderd

V&A al geprobeerd? Het is een Pioneer 106 of A06 die onder andere slot in is.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ze zijn volgens mij nauwelijks nog leverbaar. Zie ook:
[rml][ Slot-in dvd spelers] Waar te krijgen[/rml]

Verwijderd

Panasonic SlimLine UJ-825B
Die is er ook..maar 250 dollar..

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-02 20:37
Laatst zag ik bij salland nog een Pioneer 120S, echter is deze wel aan de vrij prijzige kant geworden Linkje naar de pioneer slot-in dvd

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 17:47

heuveltje

KoelkastFilosoof

heb nog een oude scsi slot-in dvd als je interesse hebt ?
(ik weet het, dit is geen v&a. tis meer om het idee)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zijn ook bij bijvoorbeeld slim-line dvd's te koop. Voor een normale desktop misschien niet ideaal, maar voor een slim-lin htpc en een mini-itx-bouwsel wel een idee. Kijk bijvoorbeeld in de shop op www.mini-itc.com

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Naar aanleiding van een ander topic ben ik er nu acher dat Pioneer wel weer slot in drives in het assortiment heeft.
link
Dank aan RobertJ
Pagina: 1