Ik heb een vraagje over het maken van een ballenbad.
Op het moment gebruiken we een programma om presentaties te maken van bijvoorbeeld binnenspeeltuinen.
Het probleem is dat je met dit programma geen mooie 3d presentaties kan maken omdat het niet mogelijk is wat complexere dingen te modelleren en mooie renders te maken. (pointline Cad 3d)
We willen dan ook overstappen op 3d studio VIZ.
Ik ben nu bezig om een speeltuin te tekenen in VIZ en dat gaat allemaal goed behalve het ballenbad.
Ik zou namelijk niet weten hoe ik al die balletjes weer kan geven zonder dat de rendertijden erg oplopen en mijn computer erg langzaam word?
Ik heb op internet al vanalles afgezocht met bijvoorbeeld particles en zo maar dat brengt me tot nu toe niet erg veel duidelijkheid.
Op het moment zien de ballenbakken van ons er zo uit in de presentatie:

Dit is dus gewoon een texture van wat balletjes over een box geplakt.
Dat is dus niet erg realistisch en ziet er gewoon niet uit.
(dit is dus met Pointline CAD)
Heeft iemand een goed idee hoe dat te doen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Op het moment gebruiken we een programma om presentaties te maken van bijvoorbeeld binnenspeeltuinen.
Het probleem is dat je met dit programma geen mooie 3d presentaties kan maken omdat het niet mogelijk is wat complexere dingen te modelleren en mooie renders te maken. (pointline Cad 3d)
We willen dan ook overstappen op 3d studio VIZ.
Ik ben nu bezig om een speeltuin te tekenen in VIZ en dat gaat allemaal goed behalve het ballenbad.
Ik zou namelijk niet weten hoe ik al die balletjes weer kan geven zonder dat de rendertijden erg oplopen en mijn computer erg langzaam word?
Ik heb op internet al vanalles afgezocht met bijvoorbeeld particles en zo maar dat brengt me tot nu toe niet erg veel duidelijkheid.
Op het moment zien de ballenbakken van ons er zo uit in de presentatie:

Dit is dus gewoon een texture van wat balletjes over een box geplakt.
Dat is dus niet erg realistisch en ziet er gewoon niet uit.
(dit is dus met Pointline CAD)
Heeft iemand een goed idee hoe dat te doen?
Alvast bedankt voor de reacties.
www.diovisuals.co,