Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Draadloze hoofdtelefoon met mic voor pc

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan deze dingen?

Ik kwam net bij de mediamarkt weg, en daar vertelden ze me dat deze apparaten er niet zijn.

Let wel:

Ik bedoel een hoofdtelefoon incl mic. voor op de pc dus niet voor in de receiver want ik weet wel dat die er zijn.

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:58
Waarom koop je dan niet gewoon eentje voor in de receiver? Paar jack-minijack verlooppluggetjes en klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan zit je met de microfoon optie. Die zitten niet op hoofdtelefoons van receivers...

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:58
ah zo bedoel je. Maar is een bluetooth ding (zoals deze logitech) wat je zoekt? Of werkt een mobiele headset niet op de pc.
edit:
ja wel dus

[ Voor 19% gewijzigd door jurjen_g op 03-03-2005 15:29 ]

Verwijderd

Ik gebruik mijn draadloze logitech mobile pro gewoon voor de pc, bijv. voor skype. Als je een usb/bluetooth dongle koopt werkt dat prima. Let wel, ze zijn bedoeld om te telefoneren, dus de microfoon is uitstekend (zelfs buiten, in het verkeer e.d.) maar de geluidsweergave is niet ideaal (want niet bedoeld) voor muziek of gamen. Al is deze

Verwijderd

Oh ja, standaard probleem: als je bluetooth headset het niet doet, ligt het aan de drivers. Je moet de widcomm drivers hebben. Als je de software + drivers installeert die je hebt gekregen met je dongle, zit je in principe goed.

Verwijderd

Die van Logitech kosten volgens mij iets van 50 euro maar dat zijn echt superdingen!! Heb er zelf veel ervaring mee. Er zijn er ook van 29 euro bij Dynabte gezien. Die doen het ook goed, moet je wel zo'n USB stikkie kopen met bluetooth, maar werkt perfect.

Edit:
Dit is m voor 24,95
Afbeeldingslocatie: http://www.dynabyte.nl/plaatjes/1921900.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 19:27 ]

Verwijderd

Weet er iemand ook een goede wireless headset voor mensen met 2 oren? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:16:
twee van die logitec dingen :D

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 17:47
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:16:
Dat vroeg ik me ook af. Ik zie overal draadloze voor 1 oor, en die voor 2 oren zijn allemaal met draad.
Dus als iemand een draadloze voor 2 oren weet, zou ik het ook graag willen weten :)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:22

samo

yo/wassup

zoek en zie dat het al vaak voorbij gekomen is...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1