Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overstappen op nieuwe Orange-Free tarieven

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen welke tarieven en aantallen smsjes er zijn bij de smsvoorraden bij de nieuwe tarieven van Orange?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

:)

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• OneUp
haha :+

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt vermeld dat, zodra je smsvoorraad op is, je nog steeds voor hetzelfde tarief kan smsen. Vervalt dit dan weer als de maand waarin je smsvoorraad op ging, voorbij is? Betaal je vanaf dan weer 22 cent per bericht als je geen nieuwe smsvoorraad aanschaft?

• OneUp
De Sms Voorraad wordt aangegaan voor minimaal 12 maanden

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Ga eerst eens lezen jongen. Er staat toch "Sms Voorraad per maand"

Zo moeilijk is dit echt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als m'n smsvoorraad nou OP IS?

• OneUp
dan betaal je de rest van de maand gewoon 22cent.

Ik heb het zelf ff gelezen. En er staat duidelijk dat als je SMS bundel op is je nog voor hetzelfde tarief smst.

[ Voor 50% gewijzigd door OneUp op 03-03-2005 15:34 ]

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:24:
Maar als m'n smsvoorraad nou OP IS?
Er wordt vermeld dat, zodra je smsvoorraad op is, je nog steeds voor hetzelfde tarief kan smsen
Je zegt het zelf.....

Verwijderd

Topicstarter
Maar dit is toch vaag?

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

nee, dat ben jij. ga eerst eens lezen voor dat je onzinnig gaat blaten.

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
cryhtorchild schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:38:
[...]

nee, dat ben jij. ga eerst eens lezen voor dat je onzinnig gaat blaten.
wat zijn we toch weer aardig

• djgear17
djgear17 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:39:
[...]

wat zijn we toch weer aardig
Maar je hebt wel gelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een smsvoorraad koop, en die smsvoorraad gaat op...

Stel, ik heb een smsvoorraad van 12 euro (150 smsjes)
Ik heb 150 smsjes verstuurd BINNEN dat ene jaar...
En dan ben ik de rest van mn leven verzekerd van het versturen van smsjes voor 12/150=0,08 euro per stuk???

• OneUp
Waarom is het vaag? Als je buiten je bundel belt bel je ook voor hetzeflde tarief als binnen je bundel.

• djgear17
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:40:

En dan ben ik de rest van mn leven verzekerd van het versturen van smsjes voor 12/150=0,08 euro per stuk???
Hmzz, dacht dat het wel duidelijk was?

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

wat zeur je dan :) Maarja, bovenstaande vraag bevestigd alles weer. ik heb geen zin meer om het uit te leggen. Het staat toch heel duidelijk op de eerder genoemde site?

• djgear17
cryhtorchild schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:42:
[...]

wat zeur je dan :) Maarja, bovenstaande vraag bevestigd alles weer. ik heb geen zin meer om het uit te leggen. Het staat toch heel duidelijk op de eerder genoemde site?
Yup,, btw, ik ga vanmiddag ff naar de orange shop om abbo te verlengen...welke spv zou ik nemen??

• OneUp
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:40:

Je snapt er volgensmij niet veel van, neem deze pagina is helemaal goed door: http://www.orange.nl/orange/producten/abonnement.php

Daarnaast zijn die 150 smsjes voor 12 euro per maand.

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

djgear17 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:44:
[...]

Yup,, btw, ik ga vanmiddag ff naar de orange shop om abbo te verlengen...welke spv zou ik nemen??
Ik ben overgestapt op KPN. Werken met een systeem dat je niet minuten / sms tegoed hebt, maar een bepaald bedrag. Ik betaal 35 euro per maand, en daarvoor mag ik bellen (ook in het buitenland), sms'en, gprs (data) wat ik wil. Daarnaast hebben ze een actie dat je de eerste 2 maand het dubbele mag verbruiken. Het tegoed wat je per maand over houdt, mag je 3 maanden mee nemen.

Vond het wel goede voorwaarden, vandaar dat ik ben overgestapt.

• djgear17
cryhtorchild schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:48:
[...]

Ik ben overgestapt op KPN. Werken met een systeem dat je niet minuten / sms tegoed hebt, maar een bepaald bedrag. Ik betaal 35 euro per maand, en daarvoor mag ik bellen (ook in het buitenland), sms'en, gprs (data) wat ik wil. Daarnaast hebben ze een actie dat je de eerste 2 maand het dubbele mag verbruiken. Het tegoed wat je per maand over houdt, mag je 3 maanden mee nemen.

Bij Orange betaal ik ook alles uit een bundel

• OneUp
cryhtorchild schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:48:
[...]

Ik ben om dezelfde reden overgestapt van Orange naar KPN. Ook omdat ik slecht bereik had met Orange, en omdat ze gewoon duur waren. Zeker met smsjes (die sms bundels bestonden toen nog niet)

• cryhtorchild
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

djgear17 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:50:
[...]

Bij Orange betaal ik ook alles uit een bundel
Ok, ik kwam dus bij T-mobile vandaan, waar dat dus niet zo is....

Verwijderd

Topicstarter
OneUp schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:44:
[...]

Je snapt er volgensmij niet veel van, neem deze pagina is helemaal goed door: http://www.orange.nl/orange/producten/abonnement.php

Daarnaast zijn die 150 smsjes voor 12 euro per maand.
Dus ik heb elke maand 12 euro van mn beltegoed kwijt aan een smsvoorraad van 150 smsjes?

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:20:
Dus ik heb elke maand 12 euro van mn beltegoed kwijt aan een smsvoorraad van 150 smsjes?
heb = ben

Correct.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11 00:24

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:20:
[...]

gewone de bundel van 6 euro nemen voor 60 smsjes, sms je voor 10 cent als je uit de bundel ben, is net zo voordeling eigenlijk..., 150 smsjes in de maand = 5 smsjes elke dag :/

Hier staat wat

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is dus wat ik ga doen.. ik ga het gelijk terugzetten..

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14
Bij mij krijgen ze het omzetten van de tarieven niet voor me kaar .. het is al 3 x mis gegaan, morgen wacht een nieuwe poging .. hopelijk werkt het dan wel

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:19
www.orange.nl. Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.