Toon posts:

[XP] Comic Downloader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lange tijd geleden had ik een programmatje waarmee je gemakkelijk webcomics naar je harde schijf kon downloaden. Na wat google-en vond ik dat dit Comic Downloader was, te downloaden vanaf comicdownloader.com. Deze site is echter down, en hoewel ik tig sites vind die ernaar verwijzen is er geen een met een andere mirror.

Ook op GoT is het programmatje al vaker langsgekomen (Daily comic downloaders... bijvoorbeeld), maar ook hier alleen de link naar comicdownloader.com. Heb voor garfield wel het programma van Larsthe18th teruggevonden, maar dat helpt me nog niet voor reallifecomics e.d. :)

Zijn er tegenwoordig nog andere programma's die deze functie vervullen, of is er toch ergens een mirror van het programma?

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 07:59

EnnaN

Toys in the attic

je kan ook de comics in 1 pagina zetten, en ze dan downloaden?
waarom ik hieraan denk is omdat er een sourceforge thingy is die al je favo comics in een page zet...

je kan dus even op sourceforge zoeken (zal ik ook nog wel ff doen)

http://sourceforge.net/projects/dailystrips/ bijvoorbeeld
of

http://sourceforge.net/projects/phpgrabcomics/

[ Voor 21% gewijzigd door EnnaN op 03-03-2005 14:23 ]

sig

Verwijderd

Topicstarter
Ja da's wel geinig opzich, maar hiermee kun je nog niet geautomatiseerd het hele archief van een webcomic naar je HD halen, en dat was wel de bedoeling :)

Sorry als ik het niet duidelijk uitlegde :>

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

tjah, dat moet met enig tweaken dan makklejik te doen zijn: die pagina die je genereert laat ook zien wat de 'codering' van die comics is...

nu weet je dus door dat in te stellen op de comics die jij wilt, hoe de opbouw van zo''n file in elkaar zit. Het enige wat je hoeft te doen is die file genereren voor de afgelopen xx dagen....dat moet met eenb eetje php danwel perl tweaken wel te doen zijn

sig

Verwijderd

Topicstarter
Euh, ik had gewoon een programma wat alles fijn per jaartal op mijn HD zette, ik heb geen idee hoe ik PHP dat kan laten doen 8)7

Als ik daar mee bezig was had ik wel wat in P&W een topic geopend ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 15:57 ]

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

wat ik bedoelde is dat de code van die sourceforge dingen hierboven dat al voor je doet....je moet dat alleen herhalen voor alle dagen van de archieven.....maar goed, je hebt kennen geen zin in coden ...

wat je kan doen is gewoon een spider downloaden? dan ga je de archiefpagina van de comic spideren op plaatjes? dit kan je netjes met wget doen (onder linux standaard, maar er is een windows versie van voro zover ik weet)

sig

Pagina: 1