Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Ik zag de Victory 256MB 113B2256 bij de mediamarkt ligegn voor €69, mooi prijsje vond ik. Maar toch even terug gehouden. Ik wou toch even op internet kijken hoe deze speler het doet, maar helaas is er erg weinig ervaring met deze type/merk speler. Op internet vind je wel genoeg winkels die dit product verkopen, maar geen reviews of dergelijke.

Link naar de speler:
http://www.bestekeus.nl/s..._231_151/products_id/8744

Gaat bij mij dus specifiek om een mp2speler met ingebouwde accu.

Alleen het merk klinkt wel een beetje vaag. Zijn er mensen die deze speler hebben? Dit nu tikkend komt er een alternatief voorbij die ook weinig hits oplevert met de search hier op GOT (op google wel) de Creative Rhomba. Creative is wel een bekend merk, maar toch iets duurder. Qua spec zijn ze redelijk gelijk aan elkaar. Maar de reviews van de Rhomba zijn niet erg positief.

Het gaat me dus alleen om afspelen van mp3 en de radio. Iemand ervaringen met de Victory?

[ Voor 3% gewijzigd door FrankGuthrie op 03-03-2005 14:14 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Het ziet er beter uit dan de standaard STIXX speler en alle 234856453478 na-aap versies...

Niet dat dat veel zegt, maar toch. Ik zou gewoon nét iets meer uitgeven en voor geweldige prestaties gaan. Want het is waarschijnlijk tóch duurkoop.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Er is ook een of andere aiwa te koop.

Die kost 99 euro, en heeft 1,5 GB harde schijf erinzitten. En hij ziet bijzonder strak uit.

Kleinste HDD-Speler Aiwa (Sony) HZ-WS 2000

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Victory was ooit een best wel goed merk... echter de laatste jaren is het tot een sticker plak merk verworden....

Victroy externe modems waren best wel heel goed...
Mij Victory MP3-spelertje van een jaar oud (ander model) voldoet ook nog naar behoren... hoewel vakser als USB stick ingezet...

iig zijn prijs/kwaliteit is best wel ok imho...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
coptician schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:02:
Het ziet er beter uit dan de standaard STIXX speler en alle 234856453478 na-aap versies...

Niet dat dat veel zegt, maar toch. Ik zou gewoon nét iets meer uitgeven en voor geweldige prestaties gaan. Want het is waarschijnlijk tóch duurkoop.
Hmmm. als ik het geld had dan had ik wel voor wat anders gekozen, Iriver, Creative etc.... Maar vanwege budgetaire redenen viel me ook op de Victory. Helaas is onmogelijk om reviews te vinden van dit apparaat. Ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.pconline.com.cn/digital/textlib/audio/mp3/03/10307/pic/030619_joybee120_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nl.bol.com/intershoproot/large/SCECOVER/FC/1/4/2/1/2/1421230.gif

Zoek de verschillen B)

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Nog andere mensen/ervaringen?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Ja ik.

ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.computerline.nl/objects/301F1/content/icon256x256.gif

Mijn iRiver mp350 ging kapot en de garantie was verlopen.. dus ik moest een nieuwe hebben.
Ook door budgetaire redenen heb ik deze aangeschaft bij de mediamarkt.. voor 52 euri.

kwaliteit van de muziek is ok.

Oordopjes gingen als eerste stuk.
Daarna het knopje om een nummer verder te spoelen.. die wilt nog wel eens blijven hangen.
Je kan maar 1 nummer tegelijk doorspoelen, je kan 3x klikken voor hij dat ook daadwerkelijk doet.

Hij heeft geen shuffle.. wat dus zwaar bagger is als ie steeds overnieuw begint. Hij heeft geen backlight wat in de late uurtjes wel practisch is.

Voor €52 vind ik hem nog steeds te duur voor wat hij waard is.
Spaar je geld en koop wat beters.
Pagina: 1