Toon posts:

Tiscali -> Niet goed, Geld terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enige dagen Tiscali ADSL. Ik kan de eerste maand nog gebruik maken van de niet goed, geld terug garantie.

Ik heb mijn oog laten vallen op QuickNet Extra Extra Large welke ook gebruik maakt
van het Tiscali netwerk. Overstappen zou dus geen probleem moeten zijn en alleen
maar een kwestie van software matig iets aanpassen.

Na contact te hebben gehad met Tiscali werd mij vertelt dat ik niet kon migreren omdat
volgens hun ''procedures'' eerste de lijn moet worden gesloopt en daarna bij QuickNet
opnieuw moet worden aangevraagd.
Met de vraag hoe dat dan zit als ik aan het einde van de contract periode zit kon deze
meneer mij vertellen dat het dan wel mogelijk was te migreren. Niet goed, geld terug
zien ze namelijk als een annulering voor zowel de provider Tiscali als de netwerkleverancier
Tiscali.

Quicknet kon mij ook niet helpen omdat als de provider Tiscali geen toestemming geeft
ze verder niks kunnen doen.

Heeft iemand dit ook zo meegemaakt bij Tiscali? Ik vind het maar raar. Nu ben ik eigenlijk
alsnog verplicht bij Tiscali te blijven als ik niet weken zonder internet wil zitten.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:04
Ehm, je zegt gewoon dat je niet tevrden bent, krijgt je geld terug en vraagt daarna bij Quicknet internet aan?

Of mis ik iets :/

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:13:

Ik heb mijn oog laten vallen op QuickNet Extra Extra Large welke ook gebruik maakt
van het Tiscali netwerk.
Is dat niet altijd nog gewoon Versatel? :?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet weken zonder internet zitten, wat dus volgens Tiscali wel moet als ik gebruik maak van Niet goed, Geld terug garantie. De lijn wordt door Tiscali-Wholesale afgebroken en vervolgens via Quicknet door dezelfde Tiscali-Wholesale weer opgebouwd. :?

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ricardo87 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:15:
Ehm, je zegt gewoon dat je niet tevrden bent, krijgt je geld terug en vraagt daarna bij Quicknet internet aan?

Of mis ik iets :/
Dan word eerst dus de lijn gesloopt, en daarna moet hij opnieuw worden aangelegd. Dit duurt enkele weken.

Tijdens die weken heeft hij geen internet.

Ik denk niet dat je onder die procedure uit kan komen...

[ Voor 8% gewijzigd door LuCarD op 03-03-2005 13:19 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:04
LuCarD schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Dan word eerst dus de lijn gesloopt, en daarna moet hij opnieuw worden aangelegd. Dit duurt enkele weken.

Tijdens die weken heeft hij geen internet.

Ik denk niet dat je onder die procedure uit kan komen...
Duurt dat zo lang? Laatst heb ik mijn telefoonlijn van KPN omgegooid naar Multikabel/Quicknet Telefonie en dat ging als het ware realtime :/

Verwijderd

er zit niets anders op, je zal een paar dagen zonder internet zitten

ik heb hetzelfde meegemaakt: van tiscali naar een andere provider op het tiscali netwerk
het gaat wel sneller dan van een andere provider naar tiscali

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:20:
er zit niets anders op, je zal een paar dagen zonder internet zitten

ik heb hetzelfde meegemaakt: van tiscali naar een andere provider op het tiscali netwerk
het gaat wel sneller dan van een andere provider naar tiscali
Tijdens mijn overgang van KPN netwerk naar Tiscali-Wholesale heb ik niets gemerkt. Maar van Tiscali Wholesale naar Tiscali Wholesale zal ik blijkbaar wel iets merken.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ricardo87 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:20:
[...]

Duurt dat zo lang? Laatst heb ik mijn telefoonlijn van KPN omgegooid naar Multikabel/Quicknet Telefonie en dat ging als het ware realtime :/
Dat zijn andere koperleidingen.

Hier gaat het over dezelfde koperleiding, de andere partij ( Quicknet ) kan pas beginnen met plannen zodra Tiscali de lijn heeft vrij gegeven.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Ik wil ook van die niet goed , geld terug actie gebruik maken. Ik moest bellen volgens de site. Nu zeggen ze dat die actie niet meer geldig is, maar hij staat wel online. Ook staat er niets bij dat het een actie is van welk soort dan ook. Dan zijn ze toch verplicht om mij gebruik te laten maken van de actie?
Ik vind Tiscali één van de meest klantonvriendelijke providers die er zijn.
Pagina: 1