WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Tja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar schijnbaar wil ik dat dus niet. Anders stel ik de vraag niet lijkt me?
WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Soldeerboutje opwarmen, opampjes halen en somversterkertjes solderen?
uhh kan je dat ook kant en klaar kopen? 
Mijn soldeer technieken zijn niet meer wat het geweest is namelijk
Mijn soldeer technieken zijn niet meer wat het geweest is namelijk
Lastig wat je wilt: je kan idd niet twee outputs op één input aansluiten zonder eerst de signalen electronisch op te tellen.
Als je headunit 2 versterkeruitgangen heeft zit ie waarschijnlijk bij de meer uitgebreidere typen car-audio. Die hebben vaak ook een aansluiting voor een carkit / headset, misschien kun je daar wat mee.
Die 2,5mm jack klinkt me als een Motorola gsm. Me dunkt dat je voor dat ding de pinout wel moet kunnen vinden van de connector van de carkit etc. Beetje solderen en aansluiten
Wil je de luie manier, dan zul je toch echt iets a la Mr. handsfree moeten kopen ben ik bang.
Die 2,5mm jack klinkt me als een Motorola gsm. Me dunkt dat je voor dat ding de pinout wel moet kunnen vinden van de connector van de carkit etc. Beetje solderen en aansluiten
Wil je de luie manier, dan zul je toch echt iets a la Mr. handsfree moeten kopen ben ik bang.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
2 Opampjes zou genoeg moeten zijn..
Schema wil iemand vast wel voor je maken, zijn zat mensen hier die dat kunnen.
Schema wil iemand vast wel voor je maken, zijn zat mensen hier die dat kunnen.
Pagina: 1