2 rca signalen samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zal even een schets maken over me huidige setup (in de auto):

Ik heb een head unit met 2 versterkeruitgangen, deze zijn allebij aangesloten op een eigen versterker.
Nu heb ik een nieuwe gsm, met een 2,5 mini jack uitgang. En nou was mij idee hetvolgende:

Ik trek een kabel vanaf me telefoon, en met behulp van een omgekeerde splitter, voeg ik het signaal toe aan de kabel waar me front speakers op zijn aangesloten.

Zou dit werken of sloop ik er me telefoon mee? :)
Mvg,

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 08:56
koop een carkit of headset

• Martijn18
  • Niet online
Tja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar schijnbaar wil ik dat dus niet. Anders stel ik de vraag niet lijkt me? :)

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Soldeerboutje opwarmen, opampjes halen en somversterkertjes solderen?

• Martijn18
  • Niet online
uhh kan je dat ook kant en klaar kopen? :)
Mijn soldeer technieken zijn niet meer wat het geweest is namelijk ;)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 19:00

Jag

Lastig wat je wilt: je kan idd niet twee outputs op één input aansluiten zonder eerst de signalen electronisch op te tellen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je headunit 2 versterkeruitgangen heeft zit ie waarschijnlijk bij de meer uitgebreidere typen car-audio. Die hebben vaak ook een aansluiting voor een carkit / headset, misschien kun je daar wat mee.
Die 2,5mm jack klinkt me als een Motorola gsm. Me dunkt dat je voor dat ding de pinout wel moet kunnen vinden van de connector van de carkit etc. Beetje solderen en aansluiten :)

Wil je de luie manier, dan zul je toch echt iets a la Mr. handsfree moeten kopen ben ik bang.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
2 Opampjes zou genoeg moeten zijn..

Schema wil iemand vast wel voor je maken, zijn zat mensen hier die dat kunnen.
Pagina: 1