Haai 
Ik zit met het volgende:
Ik heb een fotoboek gemaakt, het fotoboek leest mappen uit die op de server staan. En alle plaatjes die dan in een gekozen map staan worden getoont.
Nu ben ik daarvoor een admin-panel aan het maken. En wil ik een mogelijkheid maken om foto's te kunnen verplaatsen. Daarvoor wil ik alle mappen die er zijn listen.
Dus stel, mijn mappen structuur is zo:
Dan wil ik een selectbox die het volgende eruit ziet:
Maar dat komt er dan wel op neer dat ik alle mappen helemaal moet gaan uitpluizen. Dat zijn dan nu al 13 mappen. Hoe kan ik dat het beste doen ?
Ik zat zelf te denken:
Eerst 1 map diep alle mappen zoeken. En dan weer 1 map dieper alle mappen uitzoeken. Enz enz.
Of heeft iemand een ander idee hoe ik dat makkelijk kan doen ?

Ik zit met het volgende:
Ik heb een fotoboek gemaakt, het fotoboek leest mappen uit die op de server staan. En alle plaatjes die dan in een gekozen map staan worden getoont.
Nu ben ik daarvoor een admin-panel aan het maken. En wil ik een mogelijkheid maken om foto's te kunnen verplaatsen. Daarvoor wil ik alle mappen die er zijn listen.
Dus stel, mijn mappen structuur is zo:
code:
1
2
3
4
5
| /2004/ /2004/11/06/Verjaardag Sjaak/ /2004/12/20/Ajax Training/ /2005/01/01/Oud en nieuw fotos/ /2005/01/05/Skivakantie |
Dan wil ik een selectbox die het volgende eruit ziet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| 2004 11 06 Verjaardag Sjaak 12 20 Ajax Training 2005 01 01 Oud en nieuw fotos 05 Skivakantie |
Maar dat komt er dan wel op neer dat ik alle mappen helemaal moet gaan uitpluizen. Dat zijn dan nu al 13 mappen. Hoe kan ik dat het beste doen ?
Ik zat zelf te denken:
Eerst 1 map diep alle mappen zoeken. En dan weer 1 map dieper alle mappen uitzoeken. Enz enz.
Of heeft iemand een ander idee hoe ik dat makkelijk kan doen ?
[ Voor 7% gewijzigd door Speedener op 03-03-2005 10:43 ]
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5