Toon posts:

[XP] windows dempt geluid automatisch *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik zit met een klein probleempje

als ik al mijn volumeschuifjes omhoog heb staan dan veranderd windows deze soms automatisch.
of hij zet ze een stuk zachter of hij zet het geluid op 'dempen' in het config scherm.

iemand een idee??

specs:

windows xp prof nl
audigy 2
logitech z-680

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

soms automatisch
Automatisch of als je een bepaald programma hebt gedraaid? Een media speler, een spelletje, iets anders dat geluid maakt?

offtopic:
Kleine titeledit: ik zet je OS in de titel, zie ook de andere topictitels in WOS en de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy :)

[ Voor 45% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2005 10:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:06:
[...]

Automatisch of als je een bepaald programma hebt gedraaid? Een media speler, een spelletje, iets anders dat geluid maakt?

offtopic:
Kleine titeledit: ik zet je OS in de titel, zie ook de andere topictitels in WOS en de [afbeelding] WOS Policy :)
ik heb de indruk dat hij het willekeurig doet, dus niet bij een specifiek programma.

maar zal er eens wat beter op gaan letten en als ik wat ontdek dan post ik het er wel bij.

meestal valt het op als ik een spel ga spelen dan heb ik geen geluid, dan ff naar desktop en aanpassen.
maar dit kan bij ieder spel gebeuren, en vaak gebeurt het ook niet.