Toon posts:

Geluid valt opeens helemaal weg=S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen!

als eerste,

Als ik in de avond me pc uitdoe verloopt alles prima, maar als ik dan de volgende dag me pc weer opstart , start ie bij windows niet op met het originele windows geluidje, maar met storing.
Ik moet me pc dan iets van 4 keer opnieuw opstarten om het te laten werken :S

Als ik dan een game ga spelen, valt all het geluid UIT na 1-2-3-4 uur, altijd verschillend. dan moet ik eerst me pc rebooten om het te laten werken, maar als ik dat dan doe valt het geluid nog eerder uit. na 15 min ofzo dan.

ik heb alle drivers geupdate die ik maar kon vinden , niks hielp! kunnen jullie me ergens verder mee helpen? of ik iets nieuws zou moeten kopen ofzo.

ik heb een MSI KM400 mainboard. en een on board geluidskaart (AC97)

alvast bedankt!

p.s. en heb een 5.1 surround van Trust!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 09:48 ]

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Zou het niet iets kunnen zijn met oververhittingsbeveiliging van die trust ofzo?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

Haan

dotnetter

p.s. en heb een 5.1 surround van Trust!
Is dat een geluidskaart of een speakerset?

Wat ik zou doen is kijken of je ergens een geluidskaart kan lenen of voor een paar tientjes een Audigy1 te kopen of iets dergelijks. Ac'97 onboard sound is sowiezo niet heel hoogstaand, dus een geluidskaart kan nooit kwaad.
Ik heb verder niet echt een idee wat je probleem precies kan veroorzaken.
Succes!

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
tis een speakerset, ok. ik zal vandaag wel ff naar de winkel gaan en ff een goede en niet zo`n heel dure geluidskaartje kopen! dankje!