Waarom starten brandprogramma's zo traag op? Ik gebruik diverse programma's om CDs' en DVD's te branden, maar allemaal starten ze enorm traag op. Nero, Ashampoo, en diverse anderen vragen allemaal enkele minuten om actief te worden. Ik dacht altijd dat het aan mijn systeem lag (AMD 1300 met 1GB intern) maar kennis met supersnel systeem heeft ook traag opstartend brandprog (nog weer een ander prog, ik kan ff niet op de naam komen).
Ashampoo komt met de mededeling "enumerating drives". Kennelijk zijn die progs dus wat aan het uitzoeken over de geplaatste drives ofzo (NEC 3520 brander en Matshita DVD lezer).
Waardoor zijn die progs zo traag met opstarten, én... nog veel belangrijker... kan ik iets doen om het te versnellen?
Alvast bedankt!
Ashampoo komt met de mededeling "enumerating drives". Kennelijk zijn die progs dus wat aan het uitzoeken over de geplaatste drives ofzo (NEC 3520 brander en Matshita DVD lezer).
Waardoor zijn die progs zo traag met opstarten, én... nog veel belangrijker... kan ik iets doen om het te versnellen?
Alvast bedankt!