2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3
Ik heb een dergelijk probleem gehad met een AMD TVogel 800 op een K7V-t plank.. installen van os gaat goed, herstarten, en BAM. beschadigde registry en Plop terug bij af.. Ik heb toen het zooitje terug gebracht, maar misschien dat je eens aandachtig naar het mamaplankkie moet kijken.
Macconner! | speed 733@1007 :)
ik heb hetzelfde probleem als ik mijn cpu hoger clock als 875. dus als je em toevallig hebt overgeclockt kan dit het ook best zijn.
Nee, ik heb hem op standaard kloksnelheid draaien. Dus het zou een defect moederbord kunnen zijn ?
Verwijderd
de fout klinkt heel bekend , ik had dit eerder op mijn chaintech ct- 6ata2 mobo en het heeft iets te maken met of tijdens opstarten van je computer ga naar ms config opstart en vink scan registry uit..!!! foutje over althans..bij mij ik had dit met wind me en ook met 98 se
het heeft ook iets te maken met max proc speed denk ik omdat officieel chaintech t/m
706mhz zou gaan maar bij mij ging na oplossen van boven genoemd door naar 850mhz
anders ging hij loopen opstarten en opnieuw enxvoorts
het heeft ook iets te maken met max proc speed denk ik omdat officieel chaintech t/m
706mhz zou gaan maar bij mij ging na oplossen van boven genoemd door naar 850mhz
anders ging hij loopen opstarten en opnieuw enxvoorts
Wat zou het probleem kunnen zijn ? Ik heb 1x128 en 2x64 Mb.
Verwijderd
Probeer elk geheugen bankie 1 voor 1 uit
en kijk of het wat uitmaakt tis ff rommelen maar dat is het toch met dit soort problemen elimineer zoveel mogenlijk opties
en kijk of het wat uitmaakt tis ff rommelen maar dat is het toch met dit soort problemen elimineer zoveel mogenlijk opties
Pagina: 1