Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

iriver h300 help ook na db scan aan werkt navigator niet

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb op deze site gevraagd hoe het werkt om te zoeken op artiest, album etc dmv van navigation. Kreeg als tip DB Scan aan. Stond ook als antwoord op dezelfde vraag bij andere personen. Krijg het echter niet voor elkaar. Heeft iemand anders een goed idee.

Bedankt.

Verwijderd

Hoi. Wil je in het vervolg niet meer zo schreeuwen in je topictitel? Want in ALL CAPS SCHRIJVEN komt dus erg schreeuwerig over.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Je moet eerst een database maken van je muziek met een programma dat in de startpost van het topic staat en dan als je db scan aan hebt staan, dan pas kan je navigeren met file, artist, album en genre.
Possstema schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:49:
Overzicht zeer handige programma'tjes:

Irivium ( Zeer mooi programma'tje waarmee je onder andere playlists kan maken ( en importeren ) en een DB bouwen voor op je H machientje.
TDT, Tag Database Tool ( Een programma waarmee je zeer snel je muziekgegevens in een database zet zodat je die op je Iriver kan gebruiken.
iRiver Playlist Editor ( Programma om je playlists te bewerken en te shuffelen. )

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik ben een leek op dit gebied wat is een startpost van het topic en hoe kom en/of maak ik dat.

Je moet eerst een database maken van je muziek met een programma dat in de startpost van het topic staat en dan als je db scan aan hebt staan, dan pas kan je navigeren met file, artist, album en genre
pisart schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 07:34:
Je moet eerst een database maken van je muziek met een programma dat in de startpost van het topic staat en dan als je db scan aan hebt staan, dan pas kan je navigeren met file, artist, album en genre.

[...]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi Rkoorem, de post waarmee je dit topic hebt gestart, dat is de topicstart ;)

Verder zou ik willen vragen of je je vraag in [rml][ MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie Deel 2[/rml] wil stellen, daar hoort hij namelijk thuis. Daarnaast zou ik je willen vragen deze goed door te lezen: Algemene gedragsregels (Netiquette) zodat je weet hoe het er op dit forum aan toe gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.