Ik heb voor mijn broertje op de laatste hcc een asrock k7s8x gekocht. Toen die tijd had hij nog een amd athlon xp 2000+ een week later kregen wij 2 athlon xp's 3200 binnen. Ik had toen die tijd een a7v8x moederbord en op dit moederbordje was niet mogelijk om 400 front side bus te draaien. Op de asrock werkte dit wel. Maar sinds 1 week werkt dit niet goed meer. Op fsb 333 werkt de amd 3200+ als een 2500+. En bij fsb 400 start windows niet meer op, ook blijft hij soms in de bios vastzitten.
Mijn broertje heeft de laatste bios erop staan en we hebben ook een beta 2.52 geprobeerd dit helpt ook niet. CPU wordt niet tewarm want die is +/- 35 graden. Mijn voeding erin gehad ook dit leverd geen resultaat op.
Ik heb op got alle relevante topics doorgelezen maar kon niks vinden over mijn probleem.
Weet iemand hoe het kan dat nu opeens het moederbordje geen fsb 400 aankan terwijl die dat bijna een half jaar wel heeft gedaan?
Mijn broertje heeft de laatste bios erop staan en we hebben ook een beta 2.52 geprobeerd dit helpt ook niet. CPU wordt niet tewarm want die is +/- 35 graden. Mijn voeding erin gehad ook dit leverd geen resultaat op.
Ik heb op got alle relevante topics doorgelezen maar kon niks vinden over mijn probleem.
Weet iemand hoe het kan dat nu opeens het moederbordje geen fsb 400 aankan terwijl die dat bijna een half jaar wel heeft gedaan?