[The Punisher] Challenge mode is niet te halen

Pagina: 1
Acties:

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Mijn vraag gaat over het spel the Punisher. Best een okee spel beetje max payne achtig. Heb de gewone missions inmiddels allemaal gehaald, maar je hebt nog 2 opties in dit spel "Challenge mode" en "Punisher mode".

Mijn vraag gaat over die Challenge mode. In level 1 moet je bijvoorbeeld op 6 manieren iemand verhoren. ik kom maar tot 5 die zesde dat zal wel die op het dak zijn, maar daar ben ik veel te laat voor je hebt ook maar 3 minuten.

In de 2de level moet je met 6 verschillende voorwerpen mensen vermoorden in 2 minuten, ook dit haal ik op lange na niet. En zo kan ik nog wel ff doorgaan, ik haal er gewoon geen 1 dus ik denk dat ik gewoon iets niet goed doe ofzo.

Dus mijn vraag is iemand die dit al wel gehaald heeft en mij wat tips kan geven? Heb al verschillende Walktroughs doorgelezen maar die gaan alleen maar over de gewone missions.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
2e level is simpel :)
gewoon niet te lang int begin blijven hangen, zal het even uittypen :)
spoiler:
eerste kamer gewoon 4 ventjes omleggen met quickkill, wel eerst de objecten oppakken! Zorg dat je als een van de eerste dingen een fles pakt, die sneuvelen het snelst! Dan bijv een breekijzer, en een honkbalknuppel. Dan heb je nog een grote moersleutel. Dan heb je het grootste gedeelte al gehad. Dan ga je snel door de volgende kamer en het kantoortje door. Ga op niemand schieten enzo, vertraagd alleen maar, gewoon doorrennen. Na het kantoor kom je in de ruimte waar een gast een tv naar je wilt gooien, schiet em snel neer, pak de tv op, en quickkill em daarmee. Dan zorgen dat je als de sodemieter naar de volgende ruimte gaat, als je daar binnenkomt kijk je direct naar links, en je ziet een motorblok hangen. Onder dat motorblok staan 'toevallig' 2 mannen aan een auto te sleutelen, schiet een aantal keer op het motorblok en het valt op die 2 gasten. mission accomplished.

Voorderest vind ik het echt een meesterlijk spel. Een soort hulde naar Max Payne, het punten systeem is ook erg vet, en de interrogations zijn heerlijk. De wapens zijn ook dik en dik in orde, en zeker de extra's die je allemaal klan verdienen, en de duurdere extra's zijn zeker niet makkelijk te verkrijgen, ik heb nog steeds niet alles! Wat me opviel, was dat de game lekker lang was, en af en toe toch vrij pittig was! Hulde dus voor het team wat hier aan gewerkt heeft, een van de weinige gelicenseerde games die echt wat voorsteld in mijn ogen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 02-03-2005 21:50 ]

• Operations
Schuey schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:50:
2e level is simpel :)
gewoon niet te lang int begin blijven hangen, zal het even uittypen :)
spoiler:
eerste kamer gewoon 4 ventjes omleggen met quickkill, wel eerst de objecten oppakken! Zorg dat je als een van de eerste dingen een fles pakt, die sneuvelen het snelst! Dan bijv een breekijzer, en een honkbalknuppel. Dan heb je nog een grote moersleutel. Dan heb je het grootste gedeelte al gehad. Dan ga je snel door de volgende kamer en het kantoortje door. Ga op niemand schieten enzo, vertraagd alleen maar, gewoon doorrennen. Na het kantoor kom je in de ruimte waar een gast een tv naar je wilt gooien, schiet em snel neer, pak de tv op, en quickkill em daarmee. Dan zorgen dat je als de sodemieter naar de volgende ruimte gaat, als je daar binnenkomt kijk je direct naar links, en je ziet een motorblok hangen. Onder dat motorblok staan 'toevallig' 2 mannen aan een auto te sleutelen, schiet een aantal keer op het motorblok en het valt op die 2 gasten. mission accomplished.

Voorderest vind ik het echt een meesterlijk spel. Een soort hulde naar Max Payne, het punten systeem is ook erg vet, en de interrogations zijn heerlijk. De wapens zijn ook dik en dik in orde, en zeker de extra's die je allemaal klan verdienen, en de duurdere extra's zijn zeker niet makkelijk te verkrijgen, ik heb nog steeds niet alles! Wat me opviel, was dat de game lekker lang was, en af en toe toch vrij pittig was! Hulde dus voor het team wat hier aan gewerkt heeft, een van de weinige gelicenseerde games die echt wat voorsteld in mijn ogen :)
O ja zeker een super spel! Heb is me ook blijven boeien, zo erg dat ik de extra dingen ook wil uitspelen. Enne zal het ff proberen, heb je toevallig de eerste ook gehaald?

P.S. Gold medals halen is best moeilijk, heb bij de meeste zilver jij ook?

[ Voor 6% gewijzigd door Operations op 02-03-2005 21:53 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
eerste geloof ik niet gehaald, en de gold medals zijn idd niet te doen :D Ik heb er denk ik 2 of 3 :X De rest allemaal zilver. Wat een leuke truc is voor gold medals, is zoveel mogenlijk mensen quickkillen. Met quickkill krijg je het meeste punten. Maar als je ze eerst interrogate, en vervolgens quickkill doet, kost het je punten. Dus je interrogate het best eerst, dan gooi je ze op de grond zodat ze nog leven, en dan loop je op ze af en doe jen quickkill, zo krijg je dus de meeste puntjes :) Moet alleen wel zorgen dat je je slachtoffers nergens tegenaan gooit , gewoon op de grond dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 02-03-2005 22:03 ]

• Operations
Schuey schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:03:
eerste geloof ik niet gehaald, en de gold medals zijn idd niet te doen :D Ik heb er denk ik 2 of 3 :X De rest allemaal zilver. Wat een leuke truc is voor gold medals, is zoveel mogenlijk mensen quickkillen. Met quickkill krijg je het meeste punten. Maar als je ze eerst interrogate, en vervolgens quickkill doet, kost het je punten. Dus je interrogate het best eerst, dan gooi je ze op de grond zodat ze nog leven, en dan loop je op ze af en doe jen quickkill, zo krijg je dus de meeste puntjes :) Moet alleen wel zorgen dat je je slachtoffers nergens tegenaan gooit , gewoon op de grond dus.
LOL, zie net dat ik meer bronzen medals heb dan silver maar zal je tip even meenemen om die te verzilveren/van goud te maken. Challenge mode level 2 gehaald :D nu de rest nog en de zilvere medals. Heb net level 2 opnieuw geprobeerd, maar kom maar tot 28000 en moet 40000 hebben, en ik quick kill toch echt iedereen, en die speciale verhoren doe ik ook bij iedereen. Nou ja morgen nog maar eens proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Operations op 02-03-2005 22:21 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• Operations
Schuey,

Ik haal zelf geen zilvere medals. Ik verhoor iedereen dan gooi ik ze weg en dan quick kill ik ze. Dus dat is maximaal 400 punten per poppetje. (toch?)

Verder speel ik op Hard, speciale verhoren methodes doe ik ook allemaal. Maar na dit alles kom ik in level 2 nog bijna 10.000 punten te kort om een zilver medal te krijgen. Enige idee wat ik verkeerd doe?

Pagina: 1