iPod bestanden kwijt (dubbelpost)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 09:23
Ik heb mijn iPod per ongeluk "opnieuw geconfigureerd" wat dus resulteert in het verlies van alle bestanden.
Nu staat er hier ergens op het forum dat er niets aan te doen is, maar dat is niet waar. Er is namelijk wel "data recovery" software voor de Macintosh.

Probleem is dat ik voor deze software 164$ moet betalen om 15 gigjes van me iPod te kunnen herstellen. Tikkie duur zou ik zeggen, kan dan net zo goed al m'n melodietjes opnieuw kopen.

Is er gratis software om data terug te halen? (of iets goedkopere variant, of eventueel via de gratis windows varianten?)

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
SubrosaSoft's FileSalvage is iets goedkoper, maar kost nog steeds een berg geld, nl. zo'n 90 Euro wat omgerekend zo'n 70 Euro zal zijn. Daarnaast is het altijd nog maar afwachten hoeveel data werkelijk nog goed terug te krijgen is. Een directe download is trouwens nog $10 goedkoper.

EDIT: De applicatie DataRescue kan ook nog uitkomst bieden, maar is ongeveer net zo duur als FileSalvage. De demo van DataRescue kan in elk geval weergeven welke bestanden nog te vinden zijn op je iPod.

EDIT 2: Van VirtualLab Data Recovery is een gratis trial te downloaden. Ik weet niet wat de beperkingen van deze trial zijn.

Als laatste kun je nog MediaRECOVER proberen, die is volgens mij het betaalbaarste van de hele serie ($30). Ook van deze applicatie is een trial te downloaden.

[ Voor 61% gewijzigd door MacWolf op 02-03-2005 22:57 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 09:23
Dank je, ik ga ze eens rustig bekijken. De trial mag je maximaal 500Kbyte "recoveren". Naja, daar schiet je dus echt geen ... mee op.

Bedankt voor je hulp!

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:geen warez...

[ Voor 83% gewijzigd door chem op 06-03-2005 17:17 ]