Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Nou,
als je pinnacle hebt zit daar een boekje bij (handleiding).
Die is echt heel eenvoudig:
in pinnacle maak je een nieuw project aan (onder 1). Dan open je je .AVI (onder 2). Van die avi ga je stukjes knippen en plakken op de tijdlijn. Uiteindelijk kun je er een film van maken (onder 3). Film maken is dan: mpeg, dvd branden, iso branden, etc.
Maar dit is echt *ZO* ontzettend basic van dit programma.....
Je hebt dus ook scnerlyzerlive niet nodig om je tape in te lezen. Dat doet studio ook....
Er zijn erg veel handleidingen op www te vinden hierover.
als je pinnacle hebt zit daar een boekje bij (handleiding).
Die is echt heel eenvoudig:
in pinnacle maak je een nieuw project aan (onder 1). Dan open je je .AVI (onder 2). Van die avi ga je stukjes knippen en plakken op de tijdlijn. Uiteindelijk kun je er een film van maken (onder 3). Film maken is dan: mpeg, dvd branden, iso branden, etc.
Maar dit is echt *ZO* ontzettend basic van dit programma.....
Je hebt dus ook scnerlyzerlive niet nodig om je tape in te lezen. Dat doet studio ook....
Er zijn erg veel handleidingen op www te vinden hierover.
Homo sapiens non urinat in ventum
Het probleem is dus dat ik geen handleiding heb kunnen vinden over hoe en wat te doen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
als je geen handleiding hebt, dan check je dus de site van pinnacle op een online PDF handleiding of iets dergelijks 
linkje :
http://www.pinnaclesys.com/howto/default_US.asp?langue_id=7
linkje :
http://www.pinnaclesys.com/howto/default_US.asp?langue_id=7
[ Voor 24% gewijzigd door Dr Pro op 03-03-2005 14:34 ]
ik bewerk geen AVI's,
maar heb wel eens film-bestanden (van internet, geen dvd kwaliteit) die ik om wil zetten naar DVD-formaat
DVD-Santa gebruik ik
werkt simpel
klik dvd-maken (oid) selecteer filmbestand en start
en nadat het coderen klaar is heb je een map met .VOB en .IFO bestanden (=dvd inhoud)
maar heb wel eens film-bestanden (van internet, geen dvd kwaliteit) die ik om wil zetten naar DVD-formaat
DVD-Santa gebruik ik
werkt simpel
klik dvd-maken (oid) selecteer filmbestand en start
en nadat het coderen klaar is heb je een map met .VOB en .IFO bestanden (=dvd inhoud)
Leeg - Sinds 20180907
Ik heb zonder ooit in de handleiding van Pinnacle te kijken meerdere DVD's gemaakt met Pinnacle Studio 9. Dat is echt heel simpel... het programma wijst zich vanzelf. Je kunt met Pinnacle Studio trouwens ook de beelden vanaf de camera capturen, dan heb je dus geen scenalyzerlive meer nodig. Tegenwoordig gebruik ik Adobe Premiere Pro, hier kan nog veel meer mee! Vorige week nog een videootje met 5.1 Audio afgemixt...
Pagina: 1