Hallo,
Ik zit met een klein probleempje. Om mijn input for te bouwen heb ik volgende code geschreven:
De bedoeling is een stukje php code te gebruiken van het type if(isset($article) {echo $article) bijvoorbeeld, binnen de textarea tags, zodat bij het previewen de tekst die de gebruiker heeft ingetypt ook getoond wordt binnen die textarea zoals het hoort.
Het probleem is dat ik niet weet hoe je bij deze notatie php code kunt laten uitvoeren.
een $test erin zetten toont daadwerkelijk de inhoud van $test.
echo $boe; toont letterlijk echo $boe; in de textarea.
Weet iemand hoe ik dat voor mekaar kan krijgen ?
Alvast bedankt.
Ik zit met een klein probleempje. Om mijn input for te bouwen heb ik volgende code geschreven:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?php $editor = <<< EDITOR <form method="post" action="index.php?action=submit" enctype="multipart/form-data"> <div id="toolbar"> Toolbar not implemented yet </div> <textarea name="article" rows="25" cols="90">echo "boe";</textarea> <br> <input type="text" name="summary" size="60" maxlength="200"> <br> <input type="submit" name="save" value="Save page"> <input type="submit" name="save" value="Preview page"> <input type="hidden" name="edittime"> </form> EDITOR; echo $editor; ?> |
De bedoeling is een stukje php code te gebruiken van het type if(isset($article) {echo $article) bijvoorbeeld, binnen de textarea tags, zodat bij het previewen de tekst die de gebruiker heeft ingetypt ook getoond wordt binnen die textarea zoals het hoort.
Het probleem is dat ik niet weet hoe je bij deze notatie php code kunt laten uitvoeren.
een $test erin zetten toont daadwerkelijk de inhoud van $test.
echo $boe; toont letterlijk echo $boe; in de textarea.
Weet iemand hoe ik dat voor mekaar kan krijgen ?
Alvast bedankt.