Omdat ik nu een Toshiba Qosmio laptop heb, wilde ik weten wat de ervaringen zijn van andere mensen.

Dit is de Qosmio F10-120:
Intel® Pentium® M processor 735 (1,7 Ghz) 2nd level cache : 2 MB
NVIDIA® GeForce™ FX Go5700 128 MB
Intel® PRO/Wireless LAN 2200BG Mini PCI adapter
ingebouwde Harman Kardon stereo speakers
geïntegreerde TV tuner (windows mediacenter)
DVD+/- en RAM brander
grootte : 15.4" type : Toshiba TruBrite Wide XGA TFT colour display
B x D x H : 373 x 285 x 43 mm
gewicht : 3.9 kg
Dit zijn mijn ervaringen:
Baterijleven: heb hem nog niet heel lang van stroom gehad, maar denk dat hij 2 uur mee gaat.
Scherm: 15,4” Dankzij de trubrite techniek (zitten geloof ik 2 lampen in) is dit het helderste en scherpste tft scherm wat ik ooit heb gezien, beter dan sony’s onyx-black…
Geluid: De harmon kardon speakers zorgen voor geweldig geluid, veel beter dan de gemiddele laptop.
TV: de kwaliteit van de tv is niet geweldig, het kan ook zijn omdat het signaal op mijn kamer te zwak is
er is ook een 17" versie, deze heeft een iets snellere processor(2.0Ghz) een grotere hardeschijf(2 x 60 GB) en 1 gb geheugen..
Wat zijn jullie ervaringen?
Als ik hem wat langer heb zal ik wat meer posten.

Dit is de Qosmio F10-120:
Intel® Pentium® M processor 735 (1,7 Ghz) 2nd level cache : 2 MB
NVIDIA® GeForce™ FX Go5700 128 MB
Intel® PRO/Wireless LAN 2200BG Mini PCI adapter
ingebouwde Harman Kardon stereo speakers
geïntegreerde TV tuner (windows mediacenter)
DVD+/- en RAM brander
grootte : 15.4" type : Toshiba TruBrite Wide XGA TFT colour display
B x D x H : 373 x 285 x 43 mm
gewicht : 3.9 kg
Dit zijn mijn ervaringen:
Baterijleven: heb hem nog niet heel lang van stroom gehad, maar denk dat hij 2 uur mee gaat.
Scherm: 15,4” Dankzij de trubrite techniek (zitten geloof ik 2 lampen in) is dit het helderste en scherpste tft scherm wat ik ooit heb gezien, beter dan sony’s onyx-black…
Geluid: De harmon kardon speakers zorgen voor geweldig geluid, veel beter dan de gemiddele laptop.
TV: de kwaliteit van de tv is niet geweldig, het kan ook zijn omdat het signaal op mijn kamer te zwak is
er is ook een 17" versie, deze heeft een iets snellere processor(2.0Ghz) een grotere hardeschijf(2 x 60 GB) en 1 gb geheugen..
Wat zijn jullie ervaringen?
Als ik hem wat langer heb zal ik wat meer posten.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 13:04 ]