Toon posts:

Datarecovery externe hd

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb opzoek naar iemand die voor zijn/haar plezier of hobby, data recoverd van hd's.
Ik heb een externe hd waar ik niet meer bij de data kan en daar staan foto's en muziek op. ik weet dat je het door bedrijven kunt laten doen, maar daar word je arm van. dus ben je iemand of ken je iemand die mij kan helpen, dan hoor ik dat graag.

Verwijderd

Daar heb je tegenwoordig genoeg programma's voor.

OM FAQ / Beleid

http://www.google.nl/sear...s&q=data+recovery&spell=1

Weet niet of ze met externe schijven ook werken, maar je kan alsonog de HD in je eigen pc steken.

Wordt de HD nog wel herkend in schijfbeheer?

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 21:10 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kun je niet gewoon de fysieke schijf uit de behuizing schroeven en vervolgens deze in je PC aansluiten?

Verwijderd

Topicstarter
De hd word niet meer in de pc herkend, als ik de spanning op de hd zet, dan begint hij te pieper, en de pc herkend hem niet

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als de disk helemaal niet meer herkend wordt, is de kans nog klein dat je deze op de software manieren kan redden. Je zou nog kunnen proberen de disk te hangen in een ander systeem, met een andere voeding.

Hier kom je dan uiteindelijk toch uit op datarecovery, professionele datarecovery. Het is waar dat dit niet het goedkoopst is, maar Gathering of Tweakers is ook geen oproepforum. Als je er echt geen geld voor hebt, is het misschien niet fijn, maar ben je waarschijnlijk je data kwijt. Het enige wat je de "volgende keer" kan doen om dit te voorkomen is backups maken.

Dit topic is gesloten.