nieuwjaars-Caiway snelheidsverhogingen Terayon al ingegaan?

Pagina: 1
Acties:

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Caiway had ons (de gebruikers) beloofd uiterlijk 1 april 2005 de snelheid te hebben verhoogd voor de Terayon-modem-gebruikers. Deze is echter voor mij in ieder geval niet geschied. Voor vooorgaande snelheidsverhogingen werd wel altijd een marge van een aantal maanden gehouden, echter heeft Caiway nooit langer dan een maand hiervoor nodig gehad. Echter is de snelheid voor mij nu nog steeds niet verhoogd.
Dit terwijl ik een Terayon modem 'bezit' en een Standaardabonnement heb, de twee vereisten om in aanmerking te komen voor die verhogingsronde. De zg. Docsismodems hebben al een tijd geleden hun snelheidsverhoging gekregen, en ik dus nog steeds niet. Speedtest bericht mij dan ook een snelheid van 105KB/s.
Ik hang dan ook nu tegelijkertijd aan de telefoon met Caiway, helaas zit ik al eventjes te wachten tot er een medewerker vrij is...
Maar mijn vraag: klopt het dat deze verhoging, in ieder geval in IJsselstein, nog niet is geschied?

Het is voor mij wegens de grote afstand Naaldwijk <-> Ijsselstein niet mogelijk het Terayon modem om te wisselen en zo van een hogere snelheid te genieten. Vandaar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RSpliet op 02-03-2005 20:44 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Hmm het is nog lang geen 1 april :?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Nee maar ik zeg dus, meestal heeft Kabelfoon als ze iets voor 'vanaf' januari, dan is dat meestal in februari gebeurt.
Maar ik heb net met de Caiway helpdesk gebelt, ik zou inderdaad al een hogere snelheid moeten hebben... ze gaan het voor mij uitzoeken...

[ Voor 10% gewijzigd door RSpliet op 02-03-2005 21:14 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Nou, bij mij hebben ze het verhoogd, maar de beloofde snelheid haal ik bij lange na niet!
Ik zou 768 kb/s moeten kunnen halen, maar hoger dan de 600 kb/s heb ik het nog nooit gezien.