[ADSL] HetNet: afschaffing datalimiet bij ADSL surfen?

Pagina: 1
Acties:

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Hallo allemaal,

Ik heb zo'n 2 jaar ADSL van hetnet. Het begon met 750 mb limiet (erg he, maarja ouders betalen - en bepalen :P), deze is uiteindelijk in de loop van de tijd verhoogd naar 8 GB (imo nog erg weinig!). Maar dat was het erge niet, extra kosten per 100mb €0.50 (!).
Na vele afschaffingen van datalimieten etc door andere ISP's was ik een beetje door de hetnet site aan het bladeren, en bij de specs van het abonnement ADSL Surfen, wat ik heb, staat "geen datalimiet"! Dit staat ook bij "Mijn gegevens " en abo wijzigen.
Maar bij "online rekening" staat nog steeds de mogelijkheid voor kosten, althans "ADSL verbruik: 0.00" (ik zit op 6 GB nu). Afgelope maand, rekende het net 0.61, ik had 9 GB gedowlnoad.
Heeft HetNet nu "stil" het limiet afgeschaft bij Surfen? Nu is het dus "FCP - Fair Consumer Policy" , aldus de site?
Is er toevallig iemand die al over zijn limiet heen is en op de rekening geen extra koste ziet, of iemand die het kan bevestigen?

Alexander

Verwijderd

Op de online rekening staat nu gewoon hoeveel je per maand hebt ge-down/upload.

Zat vorige maand over de 10 GB, niets van gehoord :)

/edit: volgens mij gewoon FUP. Er staat nu ook: ADSL Verbruik, voorheen: ADSL Verbruik (8000 mb) of iets dergelijks

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:22 ]

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
ik vond dit:
Het ADSL-Tijd Surfen abonnement kent geen datalimiet maar een Fair Consumer Policy. U betaalt bij dit abonnement per minuut dat u bent verbinding heeft.

Beetje vreemddat ze dit anders noemen, maar het lijkt er inderdaad op dat het afgeschaft is, raar dat je daar niks van hoort.

[ Voor 20% gewijzigd door AlexanderOnline op 02-03-2005 20:27 . Reden: niet te snel op verstuur bericht klikke :X ]

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
TIJD surfen is een ander abbonementsvorm dan die waar TS het over heeft.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58

ZieMaar!

Moderator General Chat
ADSL Surfen van Het Net is ontdaan van zijn datalimiet, zo begin februari, tijdens de KPN snelheidsverhoging. Je kunt dus weer onbeperkt downloaden.

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:32
Zit al 20 GB over het limiet heen, en heb nog niets gehoord :P

Het zal mij benieuwen tot hoever Hetnet het FUP noemt :P

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Sinds 1 maart is de datalimiet bij ADSL-surfen van HetNet officieel afgeschaft.

Dus eindelijk een beetje compensatie voor degenen die het toenmalige aanbod: 12 maanden voor 24,95* hebben genomen(terwijl ze er later achter kwamen dat andereproviders hetzelfde aanboden zonder datalimiet).

//spreek uit ervaring, al een aantal "klachten" over deze actie mogen ontvangen//

.

.

.

.

.

.

.

* reguliere prijs: €32,95

[ Voor 23% gewijzigd door punica op 05-03-2005 00:32 ]

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Intergalactrick schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:22:
Zit al 20 GB over het limiet heen, en heb nog niets gehoord :P

Het zal mij benieuwen tot hoever Hetnet het FUP noemt :P
Bij FUP heb je dus geen datalimiet, dus daar kun je ook niet overheen. Als je een datalimiet hebt, moet je sowieso betalen.

Welk abo heb je? En vooral, hoe lang ben je al lid? Het Net wil volgens mij in de eerste maanden nog wel eens wat minder moeilijk doen over overschrijding van de datalimiet.

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:32
ZieMaar! schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:14:
[...]

Bij FUP heb je dus geen datalimiet, dus daar kun je ook niet overheen. Als je een datalimiet hebt, moet je sowieso betalen.

Welk abo heb je? En vooral, hoe lang ben je al lid? Het Net wil volgens mij in de eerste maanden nog wel eens wat minder moeilijk doen over overschrijding van de datalimiet.
Zucht, ik bedoelde natuurlijk het limiet wat er eerst bijzat, en dat ging om 8 GB ;)

En ben bijna 2 jaar lid van ADSL Surfen.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Intergalactrick schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:26:
[...]

Zucht, ik bedoelde natuurlijk het limiet wat er eerst bijzat, en dat ging om 8 GB ;)

En ben bijna 2 jaar lid van ADSL Surfen.
Ow ok.:) Ik zou je dan helemaal geen zorgen maken, daar hoor je niks van, denk ik.
Pagina: 1