Ik zit met een probleem. Sinds een tijdje doet m`n live player 1024 raar. Hij blijft vaak in een frame van een afgespeeld iets hangen (ik kan het niet anders uit leggen). Maakt niet uit wat ik doe, hetzij mp3`s luisteren of een film kijken. Het meest vreemde is nog dat ie het soms wel doet en soms niet en dat ik hem uit de loop kan halen als ik m`n muis beweeg of iets anders doe (het lijkt of het hele systeem hangt als het gebeurt).
Dit is gebeurt toen ik m`n systeem herinstalleerde. Ik dacht dat het aan de chipset drivers lag omdat dat het enigste stukje software was wat anders aan m`n vorige windows configuratie was. Maar nu met dezelfde software configuratie als voor het probleem, blijf ik het rare probleem houden.
Ik heb m`n kaart al in een andere pc gehad en daar deed hij het wel gewoon, heb ook een andere geluidskaart in m`n pc gehad en daar leek het mee verholpen te zijn. Voor de rest heb ik m`n onboard aangezet en m`n liveplayer eruit gehaald en die deed het ook gewoon goed.
Mijn vraag is dus wat het probleem zou kunnen zijn.
Alvast bedankt.
Specs:
Mobo: P4B533-E
Proc: P4-2,5Ghz
Geluidskaart: Soundblaster Live! Player 1024
Test Geluidskaart: Soundblaster pci 128
Onboard soundchip: C-media 8738
Mocht er nog meer specs nodig zijn, hoor ik het graag
specs |Abit Fatal1ty AN8 SLI| AMD 64 3500+ | 2x 512 MB DDR 433 Kingston HyperX| WD 200 Gb 8MB 7200RPM | Plextor PX-708A| Toshiba SDM-1502 DVD-ROM | Soundblaster Audigy 4 | XFX Geforce 7950GX2 XXX | Princeton 19" TFT