Star Wars: Republic Commando

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06
Afbeeldingslocatie: http://img225.exs.cx/img225/6692/swrepubliccommando6vu.gif

Features:

Star Wars Republic Commando is a squad-based first person shooter that lets you explore the elite world of the Star Wars military. Leading a 4-man squad of Republic Commandos, your missions take you deep behind enemy lines on over 14 intense and challenging levels through three different campaigns where you will face more than ten brutal enemies. You'll have more than a dozen deadly weapons at your disposal, but none more lethal than your squad. What makes the squad in Star Wars Republic Commando so unique is the game's innovative 'One Touch Squad Control' system that allows you to engage your squad with just one button.

• The 'One Touch Squad Control' system features intuitive and straightforward Squad Maneuvers and Squad Commands.

• Set in the uncompromising world of the Star Wars military – As a special squad unit in the Republic's Clone Army, you’ll engage in all out firefights and intense gameplay.

• Take a sneak peek at Episode III content including: General Grevious, locations, enemies, vehicles and the ability to play Clones as they appear in the film.

• Both original and new content from the Star Wars universe, including a deadly arsenal of over a dozen weapons, a variety of highly intelligent enemy creatures and unique and varied alien locations.

• State of the art graphics utilizing the latest advancements in technology layered onto proven FPS gameplay.

• Multi-player capabilities including deathmatch, team deathmatch and capture the flag.

• Play with up to 16 players online via X-box Live or out of the box Internet play on PC.

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://img225.exs.cx/img225/3721/490zm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img225.exs.cx/img225/1386/556ld.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img225.exs.cx/img225/3884/590ks.jpg

Official Site:
http://www.lucasarts.com/games/swrepubliccommando/hud.html

[ Voor 21% gewijzigd door Ikkuh84 op 02-03-2005 18:39 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zelf vind ik de game echt geweldig .. ziet er super goed uit en het speelt echt gigantisch lekker :) Je squad leden hebben soms echt droge humor en hebben een goeie AI. Vijanden zijn ook cool :)

edit:
Had wel verwacht dat er een topic van zou zijn ...

[ Voor 15% gewijzigd door Ikkuh84 op 02-03-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

is het een beetje als Halo 2, maar dan met een meer interactief squad? of is het echt een ander soort spel?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
eendje schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:25:
is het een beetje als Halo 2, maar dan met een meer interactief squad? of is het echt een ander soort spel?
Geen idee .. heb Halo 2 nog niet gespeeld ( pas als ie uitkomt op de pc ) maar hierbij is het van je ziet een knop bijv en drukt op F ( use ) dan gaat er een squadmember op af en doet drukt de knop in ... of je ziet een obstakel waar je je achter kan verschuilen .. klikt op F en dan gaat er eentje zitten met sniper .. echt geweldig makkelijke bediening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ah bietje een mix tussen halo 2 en rainbow six voor de xbox dus.. hmm mischien maar s uit checken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

niets over het spel maarrrrr.... de images werken niet ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
chucky666 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:32:
niets over het spel maarrrrr.... de images werken niet ;)
Hmmz mocht denk ik niet hotlinken .. naja nu werken ze wel hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:27

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Geweldig dit, dat wordt kopen deze game. Hij is echt goed. Ben vanmiddag met de niet legale versie begonnen, toch even controleren en moet zeggen dat deze game in tegenstelling tot veel SW games wel erg goed is. Het idee van SW zonder Jedi bevalt me wel, het ziet er goed uit, het draait als een trein, leuke sfeer, niet te moeilijk maar ook niet te makkelijk.

Wat jammer is zijn de lineaire levels maar goed, dat neem ik voor lief. Goeie game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

je hebt hem alleen in 8 uur uitgespeeld :/. (mijn buurman dan :P)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
executor schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:05:
je hebt hem alleen in 8 uur uitgespeeld :/. (mijn buurman dan :P)
Ach Doom 3 was ook zo uit te spelen .. en ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld ( speel het niet meer zoveel maar had al maand gedaan om in Hell te komen dus :) Dus zal net zoals met dit spel zijn dat ik er dagen over doe :*)

Vind tot nu toe echt een geweldig spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Inderdaad een geweldig spel, puike engine, je komt meer te weten over Epsiode 3 en lekkere actie. Ik ben nog niet zo ver, maar als je in het begin middenin de Clone Wars gedropped wordt is het echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....wow
:D

Laat dit net de eerste game zijn waarmee ik m'n nieuwe beamer uit aan het testen ben.
Gewoonweg heerlijk!
Lekker simpele shooter gameplay, toffe squads, heerlijk geluid en schitterende effecten.
Ik ben verkocht _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Ik zag laatst een tv games prog. die deze nogal afkraakte...
Weet echter niet meer welke dit was... :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zephyer schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:26:
Ik zag laatst een tv games prog. die deze nogal afkraakte...
Weet echter niet meer welke dit was... :/
Hmm zal wel gamekings zijn geweest ...

Ben nu al redelijk ver en de vijanden worden steeds cooler .. en de wapens ook. De muziek is ook super :) Hmm geloof dat ik echt alleen maar positief kan zijn over deze game ( ook eerste game van Star Wars die ik echt leuk vind eigenlijk ... gelukkig keertje zonder lightsabers enzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm nou ik vind em tot nu toe nog niet zo, misschien word het nog beter maar ik betwijfel het :P

En het is bij mij dus eigenlijk andersom, dit is eerste starwars game die ik niet zo leuk vind, en er zijn er toch al heel wat geweest.

[ Voor 43% gewijzigd door SithWarrior op 03-03-2005 16:42 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Timocos schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:09:
[...]

Hmm zal wel gamekings zijn geweest ...
Werd niet echt afgekraakt in gamekings. Noemden een paar cons en pros :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Vind het nog steeds een leuk spel, maar op sommige momenten is het erg moeilijk of vermoeiend en op andere momenten is het weer veels te makkelijk, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe zit het eigenlijk met het online gedeelte van dit spel? Heeft iemand daar al ervaring mee?
Als het online gedeelte ook de moeite waard is, is dit spel het misschien wel waard om te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ik heb nu de eerste missie uitgespeeld, en tot nu toe vind ik het echt geweldig! Het is lekker eenvoudig om je team maten orders te geven, dus je raakt niet verdwaald in een berg van functie toetsen om die gasten iets te laten doen.
Verder is het verhaal echt super, het zit echt stampvol met actie. Het mag dan misschien in 10 uur uit te spelen zijn, maar dan zijn het wel een intensieve 10 uur!
De graphics zijn niet denderend als je ze gaat vergelijken met die van HL2 of Doom3, maar daardoor draait het wel erg lekker zelfs op een medium-end systeem. De gameplay maakt dit meer dan goed.

Ik ga weer lekker verder spelen, de intro van missie 2 belooft weer genoeg actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

het was gammo van veronica die het afkraakte....

ik gaat ff een demo zoeken, en kijken of het wat is

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Peluso schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:22:
het was gammo van veronica die het afkraakte....

ik gaat ff een demo zoeken, en kijken of het wat is
heb je het ook wel over een stelletje prutsers hoor :X

als ik soms die ingame filmpies van ze zie in games ( 8)7 |:( ) ²
ik kijk het alleen om beetje te kijken hoe een spel deruit ziet, niet om de geniale commentaar ofzo...

anyway, klinkt goed, ga deze ff proberen in de game shop :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
gammo bij veronica, dan zeg je ook wel wat. Die reviewen zowat alleen alles van EA, en al hun games zijn helemaal top natuurlijk (EA zal er ook wel het nodige geld in pompen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm ik zal is proberen wat meer uit de doeken te doen waarom ik het spel niet zo leuk vind:

- In de single player heb ik niet echt een verhaalijn kunnen ontdekken je wordt ergens neer gezet en vervolgens moet je nonstop missies uitvoeren. (daar bedoel ik dus mee dat er niet echt een "starwars" feeling in zit het had net zo goed op de planeet gorg kunnen plaatsvinden met A4 commando units)

- De besturing van de teamgenootjes waar iedereen hier zo wild van is, ik weet het niet hoor misschien speel ik wel een heel ander spel maar ik vind het maar gaar dat je steeds 999 keer je teamgenoten de opdracht moet geven de deur op te blazen en achter een box gaan zitten knallen. Dat vond ik een uurtje leuk maar daarna irritant.

- De enemy's zijn raar, je moet op een simpele droid soms wel 9 keer schieten om em dood te krijgen, headsjot met je gun of niet het maakt allemaal niks uit. Dit in tegenstelling tot de films waar mee je ze in 1 schot kunt killen

- In mijn ogen alleen maar de zelfde soort missies

- Geen echte starwars feeling blijft toch wel mijn grootste punt, opzich een leuk spel maar van starwars games verwacht ik gewoon een stukje extra wat ik hier nog niet in heb kunnen ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare is dat ik je eigenlijk op alle punten gelijk moet geven, maar toch vind ik het een heerlijk spel :o.

Om de een of andere manier 'pakt' de game me. Ik weet niet wat voor systeem je hebt maar wat er wel eens tussen zou kunnen zitten is dat ik atm speel op een beamer met een lekkere surround-set. Geloof me; dan zijn de gevechten, inderdaad naast een weinig repetitief, aardig intens!

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

wat speelt dit spel heerlijk. erg mooie engine ook. ik vind het super hoe de helm toch duidelijk is als je kijkt.jammer dat je et vrij snel uitspeelt. de missies zijn trouwens wel erg vet. vooral geonosis. dat was echt bruut:D
@ cybertijn:
ea games zijn vaak maar slecht afgemaakt. ze zitten vol met fouten en ze zijn ook erg snel uitgespeeld.
zo goed is ea games niet. je merkt meteen dat ze voor de winst gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door wvdburgt op 04-03-2005 01:22 ]

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 17:27

Steffy

Ayreonaut

Ik blijf het een goed spel vinden, kom hier het commentaar tegen van dat er geen verhaal in zit, ja dat klopt idd ik had het leuk gevonden als er wat tussen filmpjes over de Clone Wars in zouden zitten, soort nieuwsberichtjes ofzo. Toch stoor ik me hier niet aan het speeld heerlijk, leuke missies en makkelijk is het zeker weten niet, ik zit toch regelmatig zonder granaten, zonder ammo voor de gun die je dan juist nodig hebt. De game is echt heel vermakkelijk, als het Online gedeelte ook zo leuk is dan ga ik zeker weten over tot aanschaf.

Wat ik me afvraag is, wat voor Engine is dat? Mappen structuur is van de UT engine maar UT zelfs draait als dikke stront in een ton, deze game daartegen draait perfect en is ook nog eens veel en veel mooier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 13:16
Weeeh hij werkt niet bij mij...hij wil niet eens starten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan dit spel hoor. Ik vind em saai en niet iets nieuws brengend. Maargoed zal wel een kwestie van smaak zijn dan.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Steffy schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:22:
Wat ik me afvraag is, wat voor Engine is dat? Mappen structuur is van de UT engine maar UT zelfs draait als dikke stront in een ton, deze game daartegen draait perfect en is ook nog eens veel en veel mooier :9
UT, in 1 keer goed geraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuk spel met een goed verhaal, maar het is me al meerdere keren opgevallen dat de AI 0.0 waard is.

Soms kom je gewoon voor een vijand te staan en schiet die niet eens op je.

Dat het in acht uur uit te spelen is lijkt me sterk, want dan heb ik maar een half uurtje meer te spelen, en dat lijkt me niet :)

Al bij al vind ik het wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Steffy schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:22:
Ik blijf het een goed spel vinden, kom hier het commentaar tegen van dat er geen verhaal in zit, ja dat klopt idd ik had het leuk gevonden als er wat tussen filmpjes over de Clone Wars in zouden zitten, soort nieuwsberichtjes ofzo. Toch stoor ik me hier niet aan het speeld heerlijk, leuke missies en makkelijk is het zeker weten niet, ik zit toch regelmatig zonder granaten, zonder ammo voor de gun die je dan juist nodig hebt. De game is echt heel vermakkelijk, als het Online gedeelte ook zo leuk is dan ga ik zeker weten over tot aanschaf.

Op de site van lucasarts staat een enhanced version of the acclaimed Unreal engine technology als ik in de dirs van het spel kijk kom ik de naam UnrealWarfare veel tegen.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Heel tof game, I agree. Tot op het moment dat het spel random BSoD's begint te genereren in de missies zelf, en de """"""technical support"""""" je moet helpen.

Over de "technical support" ben ik absoluut niet te spreken.

Eerste keer runt het spel zonder problemen. De tweede dag dat ik wil spelen crasht het spel randomly (BSoD en reboot). Ik heb alles geprobeert wat de "technical support" je aanraadt te doen. Bon voor mij zit er niet veel anders op dan wachten op een patch.

Voor een volledige analyse en beschrijving van mijn probleem verwijs ik jullie graag naar hier. Je moet ook maar hier eens kijken hoeveel topics handelen over eenzelfde probleem waar de "technical support" nog geen oplossing voor heeft.

Indien er iemand zelf last heeft gehad van random BSoD's en er een oplossing voor heeft, zou dit voor mezelf en mijn 4-5 lotgenoten een hele verademing zijn.

Tja ... dan staan sommige uitgevers er paf van dat gamers hun games op illegale wijze verkrijgen (bij mij niet het geval, maar mij zien ze in ieder geval geen LA-game meer kopen).

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ben toch behoorlijk teleurgesteld over de lengte van dit spel.
Precies wanneer ik dacht dat het echt begon had ik het spel uitgespeeld :? Erg jammer, ze hadden nog wel veel meer missies toe mogen voegen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:17
Leuke game goed uitgewerkt, maar veeeeeels te kort ik heb hem in 2 dagen uitgespeeld en hooguit 8 a 12 uur over gedaan en nog rustig aan, het einde zuigt gewoon :) aangezien er niet echt een einde is.

jammer maar voor de rest een puike game :) .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Gister voor het eerst even op de Xbox zitten spelen. Lekker raggen, en simpele controls. Prima te doen. Geen waaaaaaaaaanzinnig kippevel gebeuren, maar ik kan me prima vermaken met zo'n spel.

Voor de casual gamer een aanrader.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21-10 18:38
ok.. ik heb em ook uitgespeeld:
hier mijn pro's on cons.

Pro's:
Spannend spel, ik heb 10 uur non-stop zitten gamen
Je team doet ook echt wat, loopt niet als meatshield rond maar ze zijn nuttig.

Con's:
Na 10 uur uitgespeeld....
Weinig variatie in nmy's (oh boy, insecten en droids... kom op zeg)
Geen verhaallijn
geen MP modes

Al met al, best leuk spel... maar de replaywaarde is 0,0. en om nu 50E neer te leggen voor 8-10 uurtjes speelplezier?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het een geweldig spel. Wel te kort verder geen slechte punten gevonden. In tegenstelling tot de meeste op dit forum vond ik de verhaallijn goed. Je kreeg ook echt de feeling dat je een super commando in het starwars universum bent. De bewegingen van je team genoten zijn echt subliem. Ze gedragen zich als een echt swat team. Ik zag ook sommige klagen dat commando's geven irritant werd na verloop van tijd. Ik had hier helemaal geen last van. In een echte missie zou je ook dergelijke commando's moeten geven, dus ik zie het probleem niet. Je team genoten tonen ook zelf initiatief. Als je ze niet snel genoeg het commando geeft dekking te zoeken doen ze het zelf. Ook proberen ze ongevraagt je te helpen als ze er de kans toe krijgen. Sommige brengen ook als kritiek aan dat sommige vijanden te moeilijk te killen zijn. Kom op zeg als je ze met 1 schot kunt doden dan wordt het spel wel erg makkelijk. Ik vindt het nog altijd geweldig om een standaard droid de kop eraf te schieten en hem vervolgens zijn eigen team genoten te zien neerschieten of tegen een muur op te lopen. Geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-10 08:02
Net uitgespeelt vond het echt een leuk en mooi spel en hopelijk ook een vervolg.

spoiler:
Aangezien je Sev op het laatst achter laat en vervolgens weer in action wordt gegooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:20:
Vond het een geweldig spel. Wel te kort verder geen slechte punten gevonden. In tegenstelling tot de meeste op dit forum vond ik de verhaallijn goed. Je kreeg ook echt de feeling dat je een super commando in het starwars universum bent. De bewegingen van je team genoten zijn echt subliem. Ze gedragen zich als een echt swat team. Ik zag ook sommige klagen dat commando's geven irritant werd na verloop van tijd. Ik had hier helemaal geen last van. In een echte missie zou je ook dergelijke commando's moeten geven, dus ik zie het probleem niet. Je team genoten tonen ook zelf initiatief. Als je ze niet snel genoeg het commando geeft dekking te zoeken doen ze het zelf. Ook proberen ze ongevraagt je te helpen als ze er de kans toe krijgen. Sommige brengen ook als kritiek aan dat sommige vijanden te moeilijk te killen zijn. Kom op zeg als je ze met 1 schot kunt doden dan wordt het spel wel erg makkelijk. Ik vindt het nog altijd geweldig om een standaard droid de kop eraf te schieten en hem vervolgens zijn eigen team genoten te zien neerschieten of tegen een muur op te lopen. Geweldig! :D
Ben het helemaal eens... vooral dat laatste .. die humor... _/-\o_
Lig ik weer es voor pampes... vraag om gehealed te worden...
*negative... orders are to eliminate enemy first before aiding...*

Maar dan toch vervolgens helpen.. is dat niet liev... :>
Om dan toch even in de humor modus te blijven :

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20050204.jpg

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik ben het spel nu ook aan het spelen (beetje tussendoor), maar ik ben toch redelijk positief verrast. Het speelt bij mij redelijk soepeltjes ondanks dat ik geen top-systeem heb, de graphics zien er goed uit (nightvision is leuk gedaan), en ondanks dat de star wars feel niet heel duidelijk aanwezig is, proef je het toch wel.

Ik ben nog niet zo ver (2e missie ofzo), maar ik vind het alleraardigst.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Begint toch wel moeilijk te worden...
Die freaking drop ships waar die droids uit blijven komen |:(

Heb er nu wel een manier voor.. maar dat laat ik wel ff achterwege ;) :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Beetje abrupt einde, denk je dat het nog doorgaat krijg je plotseling de aftiteling te zien. :?

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:41
Ik heb het spel ook uitgespeeld. Ik vond het een leuk spel, erg pakkend, maar zoals meerderen hier al gezegd hebben, vééééél te kort... Ook ik heb er niet veel meer dan 10 uur over gedaan en ik vond het ook erg makkelijk. De graphics zijn wel top, evenals het geluid en de gameplay... Veel te abrupt einde vind ik absoluut waar... Ik dacht eerst dat het een bug in mijn niet-legale versie van het spel was. Toen ik vervolgens op Internet zocht en mijn laatste level echt het einde bleek te zijn was ik redelijk verrast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh.. iemand idee waar ik de muziek vind die je hoort in het hoofdmenu? Ik heb al gekeken in GameData\Music maar daar staat hij niet tussen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet langs dat stuk waarbij je aan 't eind uit de droid factory moet vluchten. je moet dan zo'n console slicen, maar dat duurt zo lang, dat 't schip er altijd aangaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Dan moet je sneller zijn. (niet als flame bedoeld, het ís gewoon zo). Gewoon alle vijanden voorbij lopen, iemand de core laten hacken en zelf keet schoppen met een grenadelauncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel!
Kwa graphics en geluid een dikke topper.
De actie is non stop tot het einde, ik heb me geen moment verveeld.

Het is idd alleen te snel voorbij, nu maar hopen dat er een vervolg komt, waarschijnlijk wel aangezien het einde vd game dat toch wel aangeeft...

Zo, ik ga weer verder met deze game, opnieuw uitspelen, maar dan op een moeilijker niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, wat ook nog cool is, zijn de personages van je team, dus hoe ze reageren en met elkaar praten, dikke humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick The Heazk schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:39:
Dan moet je sneller zijn. (niet als flame bedoeld, het ís gewoon zo). Gewoon alle vijanden voorbij lopen, iemand de core laten hacken en zelf keet schoppen met een grenadelauncher.
Ja, maar ik heb alleen nog maar een (auto-save) voor die laatste kamer en dan heb ik nog maar 1 minuut |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Naar Campaign map gaan, ik dacht dat je daar missies afzonderlijk kon laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net uitgespeeld, en ik ben nog steeds zeer positief over de game.
Grootste pluspunten voor mij waren:
- De graphics die zeer behoorlijk waren
- De one-liners die het team onderling gebruikte :)
- De non-stop actie
- de unlockable "making of", die erg de moeite waard is. Het zijn redelijk korte stukjes, maar zeker leuk om Jango Fett de stem in te zien spreken, of iemand met ananassen de voetstappen van een Trandoshion te zien maken.
- Laatste, misschien wel grootste, pluspunt vond ik het geluid, en dan met name de backgroundmusic. Fantastisch, heerlijk bombastisch, en typisch star wars.

Enige minpunt vind ik de varieteit in het spel, het is toch eigenlijk steeds hetzelfde truucje.

Al met al: Top

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ik heb het ook een week geleden ofzo uitgespeeld en het spel heeft me vermakelijk verrast. De actie en de one-liners van je team zijn echt top en ze hebben de interface lekker simpel gehouden. Wel jammer dat ze er niet een paar levels achter hebben geplakt, dan zou het echt een topper zijn geweest.

ps. Yoda ziet er (op het eind) erg lelijk uit vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyranium schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:50:

ps. Yoda ziet er (op het eind) erg lelijk uit vind ik :P
Is dat niet een beetje een spoiler kerel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:25:
[...]

Is dat niet een beetje een spoiler kerel 8)7
Daar het spel zich tijdens de clone wars afspeelt (zie op) niet echt denk ik :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:26:
[...]

Daar het spel zich tijdens de clone wars afspeelt (zie op) niet echt denk ik :D
Nou ja, ik zat zelf uit te kijken naar Jedi's die zich in de strijd van Republic Commando zouden werpen (dus ingame).... was er liever in het spel zelf mee geconfronteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:52:
[...]

Nou ja, ik zat zelf uit te kijken naar Jedi's die zich in de strijd van Republic Commando zouden werpen (dus ingame).... was er liever in het spel zelf mee geconfronteerd
Inderdaad, imho is het spel nog niet "af", er hadden nog veel meer levels achteraan geplakt kunnen worden.
Misschien komt het nog in een vervolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ehh ik ben gistere ana eht spel begonnen en had ik even een vraagje. het 2e level "the strength of brothers"
daar moet je op het begin een beetje door busten en daarna moet je 07 het commando geven op een sniper plek te staan.
uit een walkthrough die ik ondertussen heb opgezocht heb ik gelezen dat die leader die bij een ship staat verder neer gesniped moet worden als hij instapt en weg probeert te vliegen.

maar het probleem is dus, ik zet 07 op de sniper plek, hij gaat er staan maar er gebeurd niets. dat beest bijft bij dat schip staan, hij stopt niet in of moved niet. hij blijft er gewoon staan en hij kan niet worden neer geknalt.

ik ben al 3x overnieuw begonnen, met hele user en het 2e level zelf ookal 10x gedaan, maar komt elke keer terug :S

iemand dit ook ooit gehad, of weet waarom hij niet instapt weg vliegt zodat hij neergesniped kan worden?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Ik denk dat jij de gelukkige eigenaar bent van een bug. Helaas voor jou bestaat de technical support niet bij LucasArts dus dat wordt duidelijk een no-go voor jou.

Ik baseer me op het feit dat ik zelf slachtoffer ben van de geweldige technical support bij LucasArts. Even vermelden dat na een maand de eerste patch is verschenen, met daarin 1 MP map. Op dat moment heb ik me echt zitten afvragen of iemand de Tech. Supp. doet. Je moet maar eens kijken op de technical forums hoeveel topics en posts er al zijn van bugs, crashes, BSOD en problemen. Nu ja. Er is zelfs geen patch gepland die wat bug-fixes doet.

Een gewaarschuwd man is er 2 waard. Een gouden raad van tante Kaat: LucasArts-games zijn sinds SW:RC een no-go geworden, en van mij zullen ze geen Euro meer zien.

Pagina: 1